Treceți la conținutul principal

vineri, 14 iulie 2017

SCRISOARE DESCHISA
MINISTRULUI MUNCII SI JUSTITIEI SOCIALE
Doamna deputat Lia Olguta VASILESCU

Stimata doamna ministru,

Ma adresez dvs., in baza unor mai vechi relatii de colaborare, pe tema Proiectului Legii sistemului unitar de pensii, cu dorinta sincera de a contribui la inlaturarea haosului instalat, din 2010, in acest domeniu.
Orice lege trebuie sa porneasca de la definirea clara a obiectivului pe care il are in vedere, in cazul de fata pensiile. Or, pensia este in legislatia europeana un drept patrimonial legal dobandit, in baza unuia sau mai multor contracte de munca, la stat sau in domeniul privat, incheiate. Din aceasta perspectiva veti constata din nou, asa cum ati facut-o cu ocazia cresterii punctului de pensie, ca aveti in Romania putin peste 2 milioane de pensionari. Adica cei pe Legea nr. 263/2010. La acestia s-ar adauga alti 200.000 pe legi separate: magistrati si grefieri, piloti civili, diplomati, functionari publici din Parlament si Curtea de Conturi si rezervisti (proveniti din M.Ap.N., M.A.I. si Servicii). Total 2.200.000.
Daca cei de mai sus sunt pensionari, ce sunt ceilalti 3,3 milioane de cetateni, bagati cu rea credinta manipulatorie sau din prostie, in aceasta categorie de diversi analisti si teleasti care fetisizeaza “contributivitatea” si punctul de pensie? Ce legatura au cu zisa contributivitate, cu punctul de pensie, contractele de munca si chiar cu varsta de 65 de ani, beneficiarii (intre 18-100 de ani, ai)  venitului social minim garantat? Sau fostii cooperatori recompensati de Ceausescu cu un ajutor social? Ce legatura au indemnizatiile de merit viagere ale deputatilor si senatorilor, artistilor poporului, sportivilor olimpici, revolutionarilor etc.? Juridic, toate acestea sunt altceva decat pensia care, ca drept, nu dispare nici daca statul dispare. De aceeasi natura cu alocatiile pentru copii, indemnizatiile pentru cresterea copilului (unele de zeci de mii de euro) bursele studentesti etc., acestea sunt instituite de guverne, aleator, fara vreo legatura cu anii de munca, punctul de pensie sau contributivitatea. Au caracter de venit de tip salarial sau ajutor social si pot fi marite, micsorate, inventate sau abrogate oricand. De ce sunt bagate in categoria pensii? Pentru ca tinerii sa fie deturnati de la realitatea trista a lipsei locurilor de munca si stimulati sa se intoarca cu ura impotriva parintilor si bunicilor lor? Ca fost membru PRM, dvs. ar trebui sa intelegeti mai bine aceasta diversiune – parte a planului de disolutie a natiunii romane.
O prima concluzie s-ar desprinde din cele de mai sus. Pentru stavilirea haosului sunt necesare 2 legi, nu una. O Lege a sistemului unitar de pensii, pentru cei 2 milioane si ceva de pensionari reali, mai putin rezervistii si o alta Lege a indemnizatiilor de merit viagere si a ajutoarelor sociale.

Stimata doamna ministru,

Constitutional, exista doar 2 sisteme de pensii: Sistemul public ce corespunde Pilonului I si Sistemul privat corespunzator Pilonilor II, III si IV.
Sistemul public este guvernat de Legea nr. 263/2010 si 6 legi ocupationale, inclusiv Legea nr. 223/2015 a rezervistilor. Sistemul privat este guvernat de 3 legi vizand pensiile private, de la cea obligatorie la cele facultativ-suplimentare. O functionara plina de zel din ministerul dvs. a lansat si tine mortis la ideea ca ar exista si Sistemul militar de pensii, pentru ca avem o Lege a pensiilor militare de stat, altceva decat Legea nr. 263/2010. Conform acestei logici strambe ar trebui sa existe si sistemele de pensii diplomatial, greferial, pilotial etc. deoarece si acestia au legi separate. Deja aceasta prostie a facut valuri, privandu-i pe rezervisti de o serie de drepturi castigate (indemnizatii de creatie, bilete de tratament sau odihna, compensari la medicamente etc.) doar partial recuperate prin interventiile Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate, la nivelul Parlamentului.
Sa luam insa Pilonul I.
Exista doar 2 categorii de pensii: civile si militare.
Stabilite in functie de contributivitate sau nu, pensiile civile au in comun urmatoarele: contributivitatea cetatenilor s-a dus catre si cuantumul pensiilor este stabilit de Casa Nationala de Pensii, de unde respectivii primesc banii; munca lor, in functie de care li se stabileste pensia s-a derulat pe principiul celor 8 ore, fiind normata, orice depasire aducand venit suplimentar; obligatiile de munca nu au presupus un juramant de fidelitate si de sange, deci riscul pierderii vietii si nici alte privatiuni; Ministerul Muncii si Justitiei Sociale are competenta asupra tuturor categoriilor de salariati si pensionari civili dar, de la 01 ianuarie 2016 nu si asupra salariatilor si pensionarilor militari si politisti. In cadrul Guvernului, competenta asupra salariilor si pensiilor militare o are doar Ministerul Apararii Nationale.
Toti pensionarii civili au fost sub incidenta unei legi unice, pana la inceputul anilor 2000, in Romania si in toate statele ca si in toate timpurile, doar 2 categorii socio-profesionale avand in mod logic legislatie aparte – militarii si clerul.
Exceptand perioada 2011-2015, cand, prin fals si uz de fals, inventandu-se retroactiv inexistente contributii la Casa Nationala de Pensii, militarii si politistii au fost aruncati ca balast social peste aceasta, dandu-li-se juridic statutul de asistat social, niciodata aceasta categorie nu a fost amestecata in legislatia civila.

Stimata doamna ministru,

Concluzionand, va atrag respectuos atentia ca, prin natura muncii, a obligatiilor militare care continua si dupa trecerea in rezerva, pensia lor fiind in fapt solda de rezervist, prin lipsa de competenta a Ministerului Muncii si Justitiei Sociale in domeniu, rezervistii nu pot face obiectul legii pe care o pregatiti. In plus, adancind cercetarea veti constata urmatoarele: regimul muncii a fost diferit, militarii si politistii fiind ca si preotii in slujba 24 de ore din 24, dar remuneratia le-a fost stabilita doar pentru 8 ore iar privatiunile pe care au fost obligati sa si le asume au condus si conduc la necesitatea unor legi separate de viata civila, legi care guverneaza universul militar; contributivitate pentru pensii au avut doar direct la bugetul de stat, ei fiind legati de Casele Militare de Pensii nu de Casa Nationala iar aceste contributii au fost mai mari decat cele civile, reprezentand 3% nu 2% la care s-au adaugat, din 1967, o contributie din net de 5%, crescand pana la 25% iar din 1990 transformarea venitului net, in mod penal, in venit brut; pensia privata suplimentara le-a fost furata fiind introdusa ilegal si retroactiv in baza de calcul a pensiei militare de stat iar drepturile castigate lucrand ca civili, dupa trecerea in rezerva, le-au fost furate si ca bani si ca ani vechime etc. In plus, actuala dvs. Lege a salarizarii unitare le-a rapit si militarilor si civililor, indiferent unde sunt angajati, un drept fundamental, castigat – acela la ajutoare salariale si salarii compensatorii la incetarea raporturilor de munca.
Haosul produs in sistemul de pensii si calcarea in picioare a demnitatii militare de catre Traian Basescu au generat lupta noastra pe toate caile, alaturi de dvs. ca om politic, in perioada 2010-2012 pentru redobandirea statutului nostru de rezervist, consfiintit printr-o Lege a pensiilor militare de stat. Dupa ani de eforturi Legea nr. 223/2015, initiativa a PSD, a fost promulgata in iulie 2015 de Presedinte dar distrusa in 9 decembrie acelasi an printr-o intreaga ordonanta in 30 de articole, strecurata ca … Art. 40 in OUG 57/2015 a Guvernului Ciolos, privind salarizarea civililor pe 2016. Cine a facut-o? Penalii sistemului, finantisti si juristi, ca sa-l citez pe fostul ministru Corneliu Dobritoiu, cei vinovati, conform auditului Curtii de Conturi din 2012, de multiple “inovatii” comise in sprijinul ciracilor lui Basescu, prin OUG nr. 1/2011. Adica aceiasi, stimata doamna ministru, care v-au manipulat si pe dvs. ca ar fi vreo legatura intre marirea soldei soldatului cu 300% si cresterea pensiei unui colonel. Nu este, asa cum nu au nici o legatura pensiile magistratilor militari, pe Legea magistratilor, cu pensiile militare de stat ale generalilor si coloneilor din M.Ap.N., M.A.I. si S.R.I., care sunt de 6-8 ori mai mici. Neavand vreo legatura cu punctul de pensie, soldele de rezervist, adica pensiile militare de stat au crescut proportional, intotdeauna, doar cu cresterile salariale la activi. Pentru alte amanunte, specialistii nostri in legislatie si finante va stau oricand la dispozitie.
Cu speranta ca ati inteles ca nici un argument privind absurda includere a universului militar in universul civil nu rezista, ca orice referire la soldele militare de rezervist si la posibilitatea includerii lor in noul Proiect legislativ nu poate avea in spate decat intentia de a amplifica haosul pana la disolutie nationala, cu ferma convingere ca nu vom fi adusi in mod absurd in situatia de a  lupta in strada si in justitie impotriva acelora, din spectrul politic, in care ne-am pus sperantele de dreptate, si pe care i-am votat,

Am onoarea sa va salut,

Presedintele S.C.M.D.

Col. (r) dr. Mircea DOGARU

DEZINFORMARE

- IN ATENTIA MEMBRILOR SCMD DIN JUDETUL CLUJ -

Referitor la zvonul ca SCMD ar organiza la Cluj-Napoca o consultare pe probleme juridice, marti, 18.07.2017, va aduc la cunostinta urmatoarele:
  • Conducerea SCMD inca nu a stabilit o data pentru reorganizarea Filialei 1 Cluj Napoca a SCMD si infiintarea unei Filiale 2 pentru camarazii trecuti in rezerva dupa 01.01.2016;
  • Actiunile in justitie pentru redobandirea unor drepturi se fac dupa o procedura bine stabilita de catre conducerea Departamentului Juridic al SCMD, care poate fi contactata la tel.0736600963 si 0736601143, pentru instructiuni;
  • Nici conducerea SCMD nici Departamentul Juridic nu au initiat vreo consfatuire pe aceasta tema la Cluj Napoca, marti, 18.07.2017;
  • Avocatii Departamentului Juridic al SCMD nu au mandat de reprezentare in justitie decat pentru membrii SCMD.
Honor et Patria! Vae victis!

PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU

miercuri, 12 iulie 2017

DIALOGUL PRESEDINTELUI SCMD CU MINISTRUL APARARII NATIONALE

-          In atentia tuturor rezervistilor -
Doamnelor si domnilor,
Astazi, 12.07.2017, presedintele SCMD a fost invitat, la prima ora, de ministrul Apararii Nationale, dl. Adrian Tutuianu, pentru clarificarea unor probleme legate de recentele proiecte legislative.
In discutii au fost abordate urmatoarele probleme:
1.       Derapajele actualei Legi a salarizarii unitare si consecintele nefaste asupra militarilor si politistilor activi, prin coeficientii ridicoli de salarizare, pana la nivelul sefului SMG si desfiintarea unui drept castigat - dreptul la ajutoare salariale si salarii compensatorii;
2.       Discriminarea rezervistilor din toate structurile, iesiti la pensie inainte de 1 ian. 2016, prin ilegalul art. 40 din OUG 57/2015, care desfiinteaza baza de calcul a pensiei instituita de Legea pensiilor militare de stat si care sunt posibilitatile de remediere;
3.       Furtul calificat comis asupra rezervistilor prin introducerea in baza de calcul a pensiei de stat, a pensiei private (suplimentare) instituita in 1967 printr-o contributie de 5% - 25% din salariul net, urmand a fi adaugata, la trecerea in rezerva "ca altceva decat pensia militara de stat";
4.       Furtul calificat comis asupra rezervistilor militari si politisti, prin confiscarea pensiei contributive realizata prin munca, in calitate de civil, dupa trecerea in rezerva, dar si a anilor de munca civila, transformati retroactiv in vechime militara;
5.       Proiectul Legii sistemului unitar de pensii.
La aceasta chestiune, presedintele SCMD a subliniat urmatoarele:
a.       Este necesara definirea, in cadrul Legii, a conceptului de "pensie", deoarece la ora actuala, in mod aberant, sunt considerate pensii venituri de tip salarial care nu au nici o legatura cu vreun contract de munca sau cu mult laudata contributivitate: indemnizatiile de merit viagere ale parlamentarilor si revolutionarilor, ajutoarele sociale date fostilor cooperatori si altor categorii, salariile in proportie de 75% acordate de intreprinderi persoanelor care s-au accidentat cu consecinte ireparabile in timpul muncii, venitul social minim garantat, etc., toate avand o natura juridica similara burselor studentilor, alocatiilor pentru copii si mame, etc. Drept urmare, SCMD propune doua legi - o Lege a sistemului unitar de pensii si o Lege a indemnizatiilor viagere si ajutoarelor sociale pentru a-i separa pe cei 2,2 milioane de pensionari contributori de cei circa 3,2 milioane de beneficiari necontributori.
b.      Pensia este un drept patrimonial dobandit legal in urma unor contracte de munca si care nu poate fi anulat, ajustat, limitat, etc. Indemnizatiile si ajutoarele sociale sunt aleatorii, statul instituindu-le si retragandu-le, dupa posibilitati.
c.       Exista doua categorii de pensii in sistemul public sau Pilonul 1, pensiile civile si militare. Pensiile civile se obtin in urma unor contributii la si de la Casa Nationala de Pensii. Pensiile militare de stat au alt regim, pentru ca altul a fost regimul de munca (24 din 24 ore, cu plata doar a 8 ore si cu riscul asumat al pierderii vietii) contributiile fiind mult mai mari, dar in interiorul sistemului, platile facandu-se prin Casele Sectoriale militare.
d.      Cu data de 1 ian. 2016, Ministerul Muncii a pierdut orice competenta asupra salarizarii si stabilirii pensiilor militare, acestea cazand in sarcina Ministerului Apararii, coordonator pentru intreg Sistemul de aparare, ordine publica si siguranta nationala.
e.      O preconizata readucere ilegala si penala, prin inventarea de contributivitati care n-au existat, a rezervistilor, in sistemul civil si la Casa Nationala de Pensii, va fi imediat sanctionata de SCMD care va demara procedurile de acuzare in justitie a vinovatilor de fals si uz de fals.
Pe cale de consecinta SCMD a solicitat sprijin pentru apararea normalitatii si neincluderea rezervistilor in legea civila. Presedintele SCMD a adus multumiri totodata majoritatii parlamentare pentru ca a inteles ca intr-o Lege a salarizarii nu au ce cauta prevederi privind reglementarea pensiilor. Valabil si pentru Legea salarizarii unitare (fostul art. 40) si pentru fosta OUG 57/2015 (inca actualul art. 40).
Credincios misiunilor asumate, SCMD va actiona in continuare pentru inlaturarea nedreptatilor si a discriminarilor la adresa militarilor si politistilor activi, in rezerva si in retragere, dar si a tuturor cetatenilor Romaniei, de care militarii si politistii sunt legati prin juramant sa-i apere, asa cum prin juramant s-au angajat sa apere interesele nationale si existenta unitara si independenta a Romaniei, impotriva oricui.
Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea Dogaru

Postări populare de pe acest blog

Generalul SRI (r) Aurel Rogojan afirmă că protestele anti Guvern sunt folosite într-un război hibrid împotriva României de către „rețele secrete”, care s-ar afla în mâinile președintelui Iohannis


DE ANDREI NICOLAE  /   ȘTIRI, POLITIC  /   Publicat: Vineri, 10 februarie 2017, 15:53  /   Actualizat: Vineri, 10 februarie 2017, 16:04  /   11 comentarii
ARTICOLE RELAȚIONATERăzboiul intern ne sparge granițeleRomânia dezmembrată. Spre un alt 1940? (România izolată) România este ținta unui război informațional hibrid, dus prin intermediul unor structuri secrete paralele ale serviciilor de informații, afirmă Generalul (r) Aurel Rogojan, în ultimul său articol din Cotidianul.
„După Ucraina și Republica Moldova, România pare a fi teatrul extins al operațiunilor de război hibrid. Nu pun la îndoială informațiile de care dispune Traian Băsescu, în acest sens, și la care s-a și referit public. De asemenea, nu pot să nu observ că la cinci ani de la avertismentele și numeroasele noastre exemple, Dan A…
Art. 40 din proiectul cadru privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice . ,pe o perioadă destul de lungă ,nouă rezerviștilor ,ne pune capac. 

 Probabil că și noua putere ,preia obiceiul guvernului boc, privind pierderile naturale.

Un calcul simplu . 250 de pierderi pe lună M.Ap.N ( rezerviști ) x 12 luni = 3000 cadre decedate.

4 ani x 3000 / an  decese =  12.000 decese.  


Dăle DOAMNE , mintea cea de pe urmă  , că nu este bine.


A fost înregistrat în Parlament proiectul oficial al Legii-cadru privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice! Și care lovește în plin, în drepturile de pensie ale personalului militar! Proiectul de Lege-cadru privind salarizarea personaului plătit din fonduri publiceemanat de actuala coaliție de guvernare, a fost înregistrat la Senatul României, astăzi 24.04.2017 cu nr. B161/2017Traseul legislativ poate fi urmărit aici. Forma inițiatorului este aceasta.
Prevederea perversă care lovește în plin, în drepturile de pensie ale personalul…
CU PERMISIUNEA DOMNULUI Comandor (r), Prof. univ. dr. ing. Tănase SUSANU POSTEZ MATERIALUL DE MAI JOS : Domnule deputat Mihai Cătălin Botez, Spre știința, domnilor senatori și deputați din toate partidele. Eu vă mulțumesc pentru răspuns. Dar nu-i suficient. Noi, militarii, nu mai vrem vorbe. Vrem fapte. Militarii - într-o țară ca România în care politicienii sunt slugile Occidentului, Orientului, Nordului sau Sudului, numai poporului român nu - refuză să fie cârpa cu care unii politicieni își lustruiesc bocancii. O țară care se vrea în rândul țărilor de luat în seamă, are nevoie de-o armată dotată și cu moral ridicat, pe timp de pace ca și pe timp de război. Iar mirosul de război se simte în aer. Îl simțiți? Cine va pleca la luptă? Tinerii politicieni autiști sau coloneii și generalii avansați în grad fraudulos din Parlamentul României? Ar fi o idee….! Am spus că vrem fapte de la dumneavoastră. N-am văzut încă nici un parlamentar pe care să-l doară măcar în cot(!?) de soarta și nedreptăți…