Treceți la conținutul principal


LA MULTI ANI TRANSPORTATORILOR MILITARI !




Ziua Transporturilor Militare

La 16 noiembrie 1880, odată cu înfiinţarea celui de-al doilea batalion de geniu s-a constituit şi câte o companie de căi ferate, primele subunităţi de acest fel din Armata română.
A fost înfiinţat în cadrul Direcţiei a II-a din Ministerul de Război, Biroul 3 Transporturi Militare. Structurile de mişcare şi transport au reprezentat de la înfiinţarea lor un element important în asigurarea sprijinului logistic, necesar îndeplinirii misiunilor încredinţate forţelor armate române. Nevoile crescânde de deplasare a trupelor şi de asigurare a unor cantităţi apreciabile de materiale au impus redimensionarea şi transformarea structurilor militare de transporturi. Aceasta s-a dezvoltat ca reacţie la necesităţi, ajungând în perioada celui de-al doilea Război Mondial, la peste 50 de mii de oameni. 
După anul 1990, odată cu restructurarea şi redimensionarea armatei, trupele de căi ferate s-au integrat procesului de restructurare şi modernizare al armatei române, suferind transformări şi reduceri.
 
Structurile de mişcare şi transport din Armata României cuprind Centrul de coordonare a mişcării cu opt birouri transporturi teritorial la Bucureşti, Craiova, Timişoara, Cluj , Braşov, Iaşi, Galaţi şi Constanţa. La nivelul statelor majore există secţii, birouri sau compartimente, batalioane, companii, plutoane de mişcare şi transport. Centrul de coordonare al mişcării, constituit în anul 2000 s-a înfiinţat din necesitatea de a realiza structuri de transporturi militare compatibile cu cele existente în ţările membre NATO. Centrul participă la elaborarea actelor normative, specifice în domeniul transporturilor militare şi îi revine şi sarcina de a asigura legătura permanentă, schimbul de date şi informaţii cu centrul aliat de coordonare a mişcării la comandamentul suprem al puterilor aliate din Europa.
Militarii din domeniul transporturilor mnilitare se bucură de prestigiu în rândul camarazilor din Armata României câştigat printr-o istorie interesantă şi bogată. Misiunea încredinţată de conducerea armatei, specialiştilor din domeniul transporturilor militare a fost îndeplinită întotdeauna cu rezultate remarcabile.
Îi felicitam pe cei ce mai slujesc aceasta arma, si avem certitudinea  si speranta ca arma  Cai Ferate nu a ajuns "pe linie moarta",  ca isi va aduce si in continuare aportul pentru atingerea standardelor internationale pe aceasta "linie" profesionala.

LA MULTI, FRUMOSI SI SANATOSI ANI !
BIROUL OPERATIV AL SINDICATULUI CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE – FILIALA SLOBOZIA

Postări populare de pe acest blog

BĂGĂTORII  DE  SEAMĂ

Văzând conţinutul acţiunii în contencios administrativ, formulată de S.C.M.D. în contradictoriu cu LOV, şi „băgătorii de seamă” de pe unele site-uri care, cu o poftă viscerală, cronică şi netratabilă, critică orice demers făcut de S.C.M.D. în sprijinul cadrelor miliare în rezervă, nu pot decât să constat totala lipsă de colegialitate (ca să mă exprim eufemistic) a celor care, cu rea-credinţă, dacă nu pot construi ceva, dărâmă. Sigur că, de principiu, o acţiune în justiţie, oricât de întemeiată şi bine motivată ar fi, nu este perfectă şi suportă îmbunătăţiri. În cazul în speţă, chiar dacă pot fi discuţii cu privire la obiectul acţiunii şi referitor la instanţa de fond competentă să judece acţiunea, nu este un "capăt de ţară" pentru că se pot face completări/precizări până la primul termen de judecată iar Tribunalul Bucureşti îşi va verifica competenţele în baza art.131 alin.(1) C.proc.civilă, inclusiv pe cea materială, şi va putea, dacă este cazul, să dispun…
Se pune întrebarea : Când a avut grija față de noi rezerviștii domnul Gl Ciucă. Șeful SMG?????? La CASA SECTORIALĂ DE PENSII A MApN ,este o doamnă, ofițer , instalată se pare la insistentețele domnei Olguța Vasilescu ,  pentru care,  noi rezerviștii suntem,  ca o pietricică in pantof  ,iar fostul șef a fost numit la auditul financiar ,că de ,așteaptă steua de general. În emisiunea de la RTV ,domnul Gl. GROPAN a prezentat situația noastră,foarte corect. Surpriză. ,Deși documentul de la NATO arată clar că suntem o categorie socio profesională , datorită lui BOC ,in cele doua OUG ,suntem scoși din context. Am stat de vorbă cu mai mulți rezerviști  asupra problematicii noastre.Acum îmi dau dreptate. .Dacă s - au convins ,îi așteptăm în rîndurile noastre ale SCMD  - ului. În ceea ce privește MEMORANDUMUL.înaintat  ministrului FIFOR , tot mai multi rezerviști se întreabă de ce  nu s - a atașat și acțiunea în instanță a SCMD -ului.  Îmi pun întrebarea. De ce spune de fiecare dată domnul mini…
SINGURI NE ÎMBOLNĂVIM DE BOLI GRAVE ȘI APOI MERGEM LA MEDIC.UNEORI  ESTE PREA TÂRZIU.MU MAI CONSUMAȚI COCA COLA  ,MAI ALES COPII.

Coca-Cola sub microscop:aceste dovezi vor pune punctul dubiilor tale
În anul 2006 în Turcia, pentru prima dată în lume, a început procesul judiciar referitor la conținutul acestei băuturi. Pe eticheta sticlei de obicei scrie, că Coca Cola conține zahăr, acid fosforic, cofeină, caramelă, acid carbonic și un oarecare <<extract>>. Anume acesta a creat suspiciune consumatorilor. Și compania Coca-Cola a fost nevoită să dezvăluie secretul, din ce într-adevăr este făcută cola. Asta s-a dovedit a fi lichidul, obținut din insectele Cochineal. Coșenila este insecta, ce trăiește pe insulele Canare și în Mexic. Este o insectă ce se lipește cu trompa sa mică de plantă, și absoarbe tot sucul și nu se mișcă niciodată din loc. Pentru coșenilă sunt create câmpuri speciale, iar aceste insecte sunt culese de către locuitorii din acele sate… Din femele și ouă se ext…