Treceți la conținutul principal

Atenționarea nr. 3 transmisă de armată, cabinetului Grindeanu! Solicităm eliminarea Art. 66 din Proiectul Legii bugetului de stat pe anul 2017 și destituirea conducerii Ministerului Finanțelor!

 PARTEA I

De utilitate pentru militarii in rezerva/retragere care solicita sa nu le fie tergiversata achitarea diferentelor rezultate din recalcularea pensiilor, pana in trimestrul IV al anului 2017

Opiniile pe marginea proiectului de lege pot fi transmise la adresa publicinfo@mfinante.ro. In termen de 10 zile de la publicare (27.01.2017 a fost data publicarii, mai avem la dispozitie doar astazi si maine). (Cu mentiunea ca exista premisa sa ne transmitem opiniile in zadar,  iar Proiectul Legii bugetului de stat pe anul 2017 sa fi fost deja retras din dezbatere in mod ilegal, respectiv inainte de expirarea termenului oficial de afisare, la fel cum s-a intamplat si in cazul proiectului O.U.G. nr. 9/2017). La modul oficial, proiectul de lege inca poate fi studiat pe site-ul Ministerului Finantelor și este acesta! Articolul cu pricina find redat mai jos la modul integral:

 MODEL

"Art. 66 introdus in Proiectul Legii bugetului de stat pe anul 2017, are urmatoarele efecte:


1]. Prelungirea termenului privind achitarea sumelor cuvenite ca urmare a procesului de recalculare a pensiilor militarilor, potrivit art. 109 alin. (1) și art. 110 alin. (1) din Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare, ce reprezintă diferențe de pensie de la data intrării în vigoare a Legii nr. 223/2015, cu modificările și completările ulterioare. Mentionez in acest sens ca pana in prezent, sumele cuvenite reprezentând diferente, au fost achitate prompt in cazul pensiilor recalculate, respectiv in luna emiterii deciziei de recalculare. Lucru firesc, in caz contrar orice suma neachitata reprezentând diferentele cuvenite, constituind intarziere la plata drepturilor de pensie! Or, Art. 66 din Proiectul Legii bugetului de stat pe anul 2017, legifereaza in fapt neachitarea drepturilor cuvenite de pensie in volum complet si la termen.


2]. Art. 66 din Proiectul Legii bugetului de stat pe anul 2017, creeaza un tratament diferentiat si discriminatoriu intre beneficiarii pensiilor militare de stat. Procesul de recalculare genereaza atat pensii cu cuantumuri mai mici (fiind mentinut in plata cuatumul mai avantajos - cel dinaintea recalcularii), precum si pensii cu cuantumuri mai mari. Ultima situatia genereaza dupa cum este firesc, diferente de achitat pensionarilor militar, incepand cu data de 01.01.2016. In ambele situatii insa, pensia completa este cea rezultata din recalculare, indiferent de cuantumul acesteia. Art. 66 are ca efecte NEACHITAREA la timp a pensiilor in volum complet, in cazul persoanelor carora in urma recalcularii le-au fost stabilite pensii cu cuantumuri mai mari, prin instituirea unor restante începând cu 01.01.2016 - data punerii in plata a pensiilor recalculate. In timp ce in cazul pensiilor recalculate din care nu au rezultat majorari de cuantumuri, acestea se achita in volum complet si fara nicio restanta pt. perioada 01.01.2016 - data punerii in plata a pensiilor recalculate. De retinut faptul ca o pensie recalculata la care a rezultat un cuantum mai mare si a generat restante de achitat, poate avea la modul faptic si un cuantum mai mic decat al unei pensii recalculate la care a ramas in plata vechiul cuantum.

Or, Art. 66 are efect discriminatoriu, in sensul ca desi in ambele situatii avem de-a face cu pensii recalculate legal cuvenite - cuantumul rezultat din recalculare fiind cel cuvenit si complet - indiferent daca este mai mare, mai mic sau identic, se creeaza 2 situatii diferite: in prima situatie se achita la zi pensiile in volum complet cu continuitate de la 01.01.2016 - data punerii in plata a pensiei recalculate, in a 2-a situatie se amana achitarea pensiilor in volum complet pt. perioada 01.01.2016 - data punerii in plata a pensiilor recalculate, pana in trimestrul IV 2017. Tratamentul diferentiat si discriminatoriu fiind mai mult decat evident, in conditiile in care situatia juridica este aceeasi - recalcularea pensiilor, cuantumul generat neinfluentand nicidecum situatia juridica.


In consecinta, solicit eliminarea Art. 66 din Proiectul Legii bugetului de stat pe anul 2017.


Mentionez ca am transmis prezenta solicitare in termenul legal de 10 zile de la publicarea pe site-ul Ministerului Finantelor, a Proiectului Legii bugetului de stat pe anul 2017 (data publicarii este 27.01.2017). In speranta ca macar acum veti respecta acest termen pt. transmiterea propunerilor, sugestiilor si opiniilor. Precizez acest element, urmare a faptului ca in cazul O.U.G. nr. 9/2017, institutia Dvs. NU a respectat termenul de 10 zile destinat transmiterii opiniilor privind Proiectul de Ordonanță de urgență a Guvernului privind unele măsuri bugetare în anul 2017, prorogarea unor termene, precum și modificarea și completarea unor acte normative (data publicarii proiectului a fost 23.01.2017, iar O.U.G. nr. 9/2017 a fost deja publicata în M. Of. nr. 79 din 30 ianuarie 2017, dupa numai 7 zile de la publicarea proiectului, fiind incalcat termenul de 10 zile destinat dezbaterii proiectului).

Semnat ... (date complete de identificare, anonimele nu sunt luate in considerare) 


PARTEA A II-A

Cuprinde in paralel, solicitarea catre premierul României, de a destitui intreaga conducere a Ministerului Finantelor! Intrucat toate datele conduc la premisa ca activitatea acestui minister nu are nimic de-a face cu statul de drept si cu respectarea drepturilor cetatenilor! Conceptia apartine fiecaruia. Motivele sunt mai mult decat intemeiate si rezulta din prezentul material, precum si din cele 4 anterioare. In sinteza acestea fiind:

1].  Introducerea Art. 66 in Proiectul Legii bugetului de stat pe anul 2017;
2]. Nerespectarea termenul de 10 zile pt. dezbaterea proiectului O.U.G. nr. 9/2017;
3]. Introducerea in textul O.U.G. nr. 9/2017 a unor prevederi copiate din ordonantele anuale similaare de pe vremea regimului portocaliu care obstructioneaza aplicarea  coeficientilor de salarizare pt. armata si acordarea ajutoarelor la trecerea in rezerva, asa cum prevede Legea nr. 284/2010 a salarizării unitare.
4]. Prelungirea prin omisiune de catre O.U.G. nr. 9/2017 a efectelor O.U.G. nr. 99/2016 emisa de Guvernul Ciolos, prevederi care fac misto si de cetateni si de justitie, prin prelungirea cu 5 ani a termenelor de restituire de catre stat a unor sume banesti catre cetatenii care au obtinut acest drept prin hotarari judecaresti definitive.

Postări populare de pe acest blog

sâmbătă, 18 septembrie 2021 Multumim publicatiei Metropola Constanta   Noi proteste împotriva unei guvernări abuzive Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD)   reprezintă o organizație având ca obiectiv principal apărarea intereselor celor care, sub Drapelul Tricolor, au jurat credință României, iar dacă va fi necesar, o vor apăra „chiar cu prețul vieții”. Din păcate, cu mici excepții, aproape toate guvernele post-decembriste s-au întrecut parcă în luarea de măsuri antiromânești, în mai toate domeniile, cu precădere în ceea ce privește depopularea, înstrăinarea resurselor naturale, slăbirea puterii de apărare a țării. Mai mult chiar, se întrec în nerespectarea legilor  promulgate de președintele țării cum este cazul angajamentelor luate la intrarea României în NATO, ori a Legii 223/2015, referitoare la pensiile militare de stat care a adus unele reparații, absolut necesare, sistemului de pensionare pentru militarii rezerviști. Pe 3 septembrie președintele PNL a...
  joi, 9 septembrie 2021   03 -04 septembrie 2021 -  Oarda ( Jud.Alba ) Concluzii si Masuri rezultate in urma Deciziilor Comitetului Director al SCMD    Vicepresedinte CD Coordonator Filiale SCMD MUNTENIA COMUNICAT Camarazi din Filialele SCMD  MUNTENIA,                                                                                                                           Intrunit statutar la Oarda (jud. Alba), CD al SCMD a analizat consecintele masurilor antiromanesti, luate exclusiv in interes strain, de guvernele succescive ale  imposturii si tradarii nationale, cu ...
  DOCUMENT! Raportul care aruncă în aer Ministerul Apărării! Se mai miră cineva de ce l-au decorat atâta americanii pe generalul Ciucă? Publicăm astăzi o primă parte din raportul contrainformativ absolut incendiar care arată specialiștilor și românilor de rând deopotrivă ce se ascunde de fapt în spatele operațiunii de înzestrare a Armatei Române! Proces mai mult decât binevenit, dacă nu am înlocui ruginiturile noastre cu ale altora! Dar pe bani mulți, mai mulți decât s-a pomenit în orice caz instrumentat până acum de către Direcția Națională Anticorupție până și în vremurile sale de glorie. Piranha 5 stau degeaba, că nu au muniție de 30mm ca să efectueze trageri! Numai că de această dată ditamai procurorii anticorupție, ofițeri de informații și demnitari români, indiferent de culoarea lor politică sau structura din care fac parte nu mai au niciun pic ”de sânge în instalație” pentru a raporta măcar mai departe detaliile absolut halucinante din documentul contrainformativ intrat, log...