Treceți la conținutul principal

24 februarie 2015

Nu Este bine asa! Fara o lectie in stil Nürnberg acordata sistemului politico-judiciar romanesc privind propria-i (i)responsabilitate, in Romania nu se va face niciodata dreptate nici rezervistilor, nici altor cetateni exterminati periodic de sistem!

Motto"Prin articolele 7 și 8 din Statutul de la Roma al Curtii Penale Internationale, adoptat în 1998, fapte ce intră în categoria de crime împotriva umanitătii sunt crima, exterminarea, sclavia, tortura, persecutia etc. Pentru a se proba crimele împotriva umanitătii si pentru condamnarea făptuitorilor, este necesară doar probarea crimelor săvârșite, nefiind nevoie și de dovedirea intenției de a distruge un grup. Crimele contra umanității, indiferent dacă sunt comise în timp de război sau în timp de pace, sunt imprescriptibile".
 
Incredibil pt. Romania! Politruc condamnat pt. crime contra umanitatii, desi nu a ucis cu mainile lui pe nimeni! Doar a adoptat legi cu efecte exterminatorii contra populatiei, asa cum procedeaza politicienii de azi si in Romania!
 In pofida unei nedreptati constante indreptate de 4-5 ani de catre statul roman contra militarilor sai la modul general, si in mod special contra personalului in rezerva/retragere, realitatea crunta este cea evidenta: nu am gasit nicio metoda viabilade a combate si stopa fenomenul! Cu toate ca ar exista una! Este ceva mai dificila - presupune o cauza precisa si o altfel de mentalitate care nu prea este des intalnita in peisajul romanesc, dar istoria atat romaneasca, cat si universala demonstreaza ca este cu adevarat infailibila!

Cei cu care am discutat in particular privind impasul in care ne aflam, cunosc despre ce este vorba! Dar mai bine facem totul public. Ar trebui sa incercam sa cream o fundatie (ceva asemanator), dupa modelul Institutului de Investigare a Crimelor Comunismului, dar cu alt obiectiv de activitate: investigarea crimelor contra militarilor romani! Cu probe concrete, nu pe vorbe! Exact asa cum procedeaza Marius Oprea de la institutul mentionat, bineinteles - noi avand scopul nostru! Pare morbid, dar noi nu avem la indemana prea multe solutii pragmatice, aceasta fiind una din doua, cea de-a doua nefiind aplicabila deocamdata in Romania (cea de-a doua este modificarea Constitutiei - astfel incat armata sa fie garantul acesteia ca in Turcia, realitatile din aceste zile demonstrand din plin ca nimic nu poate functiona natural in Romania cu actuala Constitutie)! Dupa cum stau lucrurile, nu avem alte sanse sa iesim la un liman, decat daca dezgropam mortii rezervistilor (alte victime - cum ar fi rezervistii traumatizati sau membrii familiilor acestora) urmare a legilor exterminatorii in vigoare in Romania din anul 2011, si sa ii prezentam ca probe acuzatorii! Fata de politicienii care au permis ca aceste lucruri sa se intample! Dar si fata de magistratii care au permis ca aceste lucruri sa se intample, fie ei si de la C.C.R.! Ocazie cu care ar avea prilejul sa isi priveasca victimele propriilor legi sau decizii, si unul ca Boc, dar si un magistrat care a aplicat sau a incurajat fara nicio retinere legi care au produs victime umane printre rezervisti! 

Apare in mod evident o mare problema! Sistemul din Romania este construit de cca. 70 de ani pe baza modelului stalinist. Sistem in care atat politicienii, cat si magistratii, sunt auto-disculpati  de raspundere, cat timp se ascund inapoia unor legi, chiar daca cei in cauza au mainile patate cu sange prin adoptarea si aplicarea legilor in cauza! Cu toate acestea, cu scuze inca o data pt. caracterul morbid, dar un rezervist mort prezentat pe masa unui politician sau au unui magistrat, drept proba ca fiind victima unei legi strambe sau a unei decizii judecatoresti la fel strambe, poate crea un efect de domino, dand nastere la o revolutie de sistem care poate instaura in sfarsit si in Romania democratia reala si statul de drept real, in locul sinistrului sistem care exista acum! Si care va ramane sinistru cat timp produce victime umane printre cetateni, oricare ar fi ei!

Incredibil! Ideolog condamnat pt. crime contra umanitatii, desi nu a ucis cu mainile lui pe nimeni! Doar ca i-a trecut prin cap  sa emita doctrine cu efecte exterminatorii contra populatiei, asa cum se intampla recent si in Romania!


 Materialul are drept 3 puncte de plecare:
- Ceea ce s-a intamplat/se intampla rezervistilor romani incepand cu anul 2011, in acceptiunea de netagaduit si care de altfel poate fi usor demonstrata cu probe, si anume ca desfiintarea pensiilor militare a produs si produce inca victime umane la propriu in cadrul unui categorii distincte de cetateni si care intamplator (sau nu), este cea a personalului militar in rezerva/retragere;
- Faimoasele procese de la Nürnberg pe care daca le analizam descoperim ceva destul de surprinzator si care este o tema tabu printre politicienii, propagandistii si magistratii din Romania: majoritatea acuzatilor de la Nürnberg  nu au fost condamnati atat pt. crime de rezboi, cat mai ales pt. crime impotriva umanitatii, crime care nici macar nu au fost comise cu propriile lor maini, acestea fiind urmari mai mult indirecte ale  unor decizii politice care au permis sa fie adoptate legi care au produs victime umane in randurile populatiei. Astfel, in cazul proceselor de la Nürnberg regasim printre condamnati in egala masura cu executantii tehnici ai unor crime contra umanitatii si chiar mai presus decat acestia, politicieni, propagandisti, juristi sau judecatori care au adoptat, initiat, incurajat sau aplicat legi cu efecte de exterminare a populatiei! Ca fapt divers, in cadrul proceselor de la Nürnberg a existat separat si un proces al judecatorilor, dar si unul al medicilor! Amanunt suficient de relevant pt. faptul ca procesele de la Nürnberg au tintit toate cauzele care au produs victime umane - si in mod special persoanele care decideau ceva la modul efectiv, si mai putin pe simplii executanti! Si inca ceva: particularitatea proceselor de la Nürnberg este aceea ca acuzatii nu au fost judecati si condamnati de tribunale germane, caz nu ar fi existat nicio condamnare pt. crime contra umanitatii!

Incredibil pt. Romania! Jurist condamnat pt. crime contra umanitatii, desi nu a ucis cu mainile lui pe nimeni! Doar a initiat legi cu efecte exterminatorii contra populatiei, asa cum se intampla in vremurile recente si prin Romania!

- Obiectul de activitate al Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului. Aici apare un lucru extrem de interesant! Pt. a proba crimele, institutul nu se limiteaza la a aduce in fata opiniei publice doar crimele directe ale acelor vremuri, ci si pe cele indirecte. Cu toate acestea, si institutul se loveste de specificul innegurat al sistemului politico-judiciar romanesc instaurat candva de Stalin si ramas neschimbat pana in ziua de astazi: de cca. 70 de ani de zile niciun om politic si niciun magistrat roman nu este tras la raspundere pt. implicarea intr-un mod sau altul in adoptarea si aplicarea unei legi care are drept consecinta producerea ulterioara de victime umane! Cu toate ca institutul isi asuma responsabilitatea de a acuza nu doar pe simplii trepadusi executanti ai legilor vremii, ci si pe oamenii politici si pe magistratii responsabili de adoptarea si aplicarea unor legi care au produs crime in mod indirect in randul cetatenilor romani, in realitate institutul nu a reusit sa aduca in fata justitiei decat pe simplii executanti - asa numitii tortionari, si care sunt, in realitate, marunti sefi ai unor penitenciare in care detinutii politici erau incarcerati in baza legilor adoptate de oameni politici si prin deciziile unor magistrati! Oameni politici si magistrati romani care spre deosebire de cazul Nürnberg, nu raspund in privinta crimelor indirecte, ascunzandu-si mereu implicarea sub imperiul legii pe care tot ei o adopta si tot ei o aplica! Ca particularitate, in contrast cu procesele de la Nürnberg,  Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului se confrunta cu un marehandicap: crimele in cauza sunt judecate tot de catre magistratii romani, dupa legi ale statului roman, fiind suficient de evident faptul ca sistemul politico-judiciar romanesc nu va va auto-condamna vreodata, de aceea institutul nu a reusit si nu va reusi sa puna sub acuzare decat eventual simpli trepadusi executanti ai deciziilor sistemului, dar niciun om politic si niciun magistrat decident, cangrena ramanand practic neatinsa!

Incredibil! Politruc secund condamnat pt. crime contra umanitatii, desi nu a ucis cu mainile lui pe nimeni! Doar pt. ca nu s-a opus niciodata legilor cu efecte exterminatorii contra populatiei, lucru care este la moda si prin Romania!
De peste 4 ani, C.C.R. si Justitia coparticipa cu impasibilitate la ceea ce se intampla militarilor romani, incurajand fenomenul crimelor indirecte comise de zona politica! Daca exista rezervisti care au sucombat efectiv din cauza masurilor politice? Da, exista! A platit vreun politician sau vreun colaborator al acestuia pt. acest lucru? Nu! Daca exista rezervisti care au sucombat efectiv din cauza deciziilor magistratilor, inclusiv ale celor de la C.C.R., care au considerat de cuviinta sa sustina neconditionat aplicarea legilor care au produs victime la propriu printre rezervistii romani? Da, exista! A platit vreun magistrat pt. acest lucru? Nu!

Dificultate! Pot fi considerati si in Romania exact ca la Nürnberg, ca fiind criminali acei politicieni care au ridicat mana ca legile care au produs victime umane la propriu printre rezervisti, sa fie adoptate/promulgate sau acei magistrati (inclusiv de la C.C.R) care le aplica? De ce nu? Aici este in realitate cheia rezolvarii problemei pt. multe lucruri in Romania, nu doar pt. rezervisti! Da, este posibil, dar numai in cazul unei revolutii de sistem, intrucat in Romania s-a instaurat de cca. 70 de ani o democratie-mutant (nu exista diferente in acest sens intre perioada comunista si cea actuala), dovedit prin faptul ca niciun politician nu a platit pt. crime savarsite prin prisma votului sau asupra unei legi care ulterior a produs victime umane, si niciun magistrat nu a fost judecat si condamnat urmare a aplicarii unei astfel de legi care a avut drept consecinte producerea de victime umane! Revolutie de sistem care poate pleca de la o simpla scanteie cum ar fi spre exemplu a aduce in fata lui Boc, Basescu, Oprea, Ponta, Zegrean sau a altui magistrat - osemintele sau cenusa acelui rezervist care a ajuns astfel din cauza deciziilor primilor, fie ele politice sau juridice!

Cert este ca pana la acest moment lectia de la Nürnberg nu a fost niciodata insusita si aplicata in Romania, iar pana cand aceasta nu se aplica, au existat, exista si vor exista exterminari periodice ale unei categorii de populatii sau alteia pt. care nu plateste nimeni, infaptuite cu mainile patate de sange atat ale legiuitorilor ascunsi la adapostul politic al legilor emise de ei insisi, cat si ale magistratilor care nu fac altceva decat sa aplice respectivele legi fara sa le contreze vreodata, devenind astfel si acestia parte a unui sistem care de zeci de ani produce in Romania crime pe banda rulanta, camuflatesub paravanul unui stat de drept inexistent!

***
Lipseste finalul, nu? Discutam la inceput despre o fundatie (ceva asemanator), dupa modelul Institutului de Investigare a Crimelor Comunismuluidar cu alt obiectiv de activitate, respectiv: investigarea crimelor contra militarilor romani! Putem sa incepem cazuistica si acuzarile pornind (de exemplu) de la Maresalul Antonescu - executat urmare a decizieimarete a Tribunalului Poporului Roman (propaganda mincinoasa afirma ca vina executiei o poarta Regele Mihai I, realitatea fiind insa cea mentionata - Tribunalul Poporului Roman a decis executiaasa cum si astazi diversi magistrati decid executia politica a rezervistilor) si sa incheiem cu cazul unui rezervist oarecare ucis de sistemul politico-juridic neaos romanesc urmare a diminuarii pensiei sale de catre regimul portocaliu sau  cu cazul unui rezervist oarecare tot ucis de sistem - de aceasta data de regimul Ponta, rezervist pe careregimul rosu l-a asasinat printr-o alta metoda, respectiv prin "inghetarea" pe viata a pensiei acestuia (foste) diminuate, schimbandu-se doar ustensilele asasinatului, nu si fapta! In ceea ce priveste coparticiparea sistemului juridic, aceeasi metoda: daca un magistrat are un rezervist mort pe masa urmare a propriilor decizii, acel magistrat este coautor de drept al unui asasinat!

Imi asum infiintarea fundatiei (sau cum vrem sa o denumim)! Consider ca trebuie infiintata intr-un alt stat din motive lesne de inteles! Eu o fondez oricum, am luat deja decizia! Daca mai este cineva interesat si intelege ideea, nu trebuie sa faca nimic spectaculos! Suport eu toate cheltuielile si indeplinesc procedurile, inteleg ca viata este grea pt. multi, iar sistemul este conceput de asa natura incat sa ne reteze si cele mai banale mijloace de contracarare a crimelor sale cotidiene! Dar cel mai mult doresc sa imi asum scopul fundatiei (sau cum se va numi), respectiv ca pt. fiecare rezervist ucis de sistemdin cauza deciziilor politico-juridice, sa plateasca politicianul, ideologul sau magistratul care a contribuit ca aceste lucruri sa se intample! Acum poate inteleg si unii care m-au criticat intr-un material unde am declarat ca am ca reper moral peSimon Wiesenthal! Nu sunt evreu si nici daca as fi nu m-as jena de acest lucru! Dar acest fapt nu ma poate impiedica sa constat cum romanii asasineaza romani autentici, in moduri atat de diversificate si mai ales la o scara atat de mare, cum nici evreilor autentici din Romania nu li s-a intamplat!

Semnat: G. Olescu (rezervist roman - supravietuitor intamplator al unor "asasinate" comise contra rezervistilor romanilor autentici, de catre unii care doar se declara romani, ultimii fiind realmente doar simpli "asasini" de romani, dar care nu sunt in niciun caz romani).

Postări populare de pe acest blog

sâmbătă, 18 septembrie 2021 Multumim publicatiei Metropola Constanta   Noi proteste împotriva unei guvernări abuzive Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD)   reprezintă o organizație având ca obiectiv principal apărarea intereselor celor care, sub Drapelul Tricolor, au jurat credință României, iar dacă va fi necesar, o vor apăra „chiar cu prețul vieții”. Din păcate, cu mici excepții, aproape toate guvernele post-decembriste s-au întrecut parcă în luarea de măsuri antiromânești, în mai toate domeniile, cu precădere în ceea ce privește depopularea, înstrăinarea resurselor naturale, slăbirea puterii de apărare a țării. Mai mult chiar, se întrec în nerespectarea legilor  promulgate de președintele țării cum este cazul angajamentelor luate la intrarea României în NATO, ori a Legii 223/2015, referitoare la pensiile militare de stat care a adus unele reparații, absolut necesare, sistemului de pensionare pentru militarii rezerviști. Pe 3 septembrie președintele PNL a declarat că u
Soţia lui Iohannis avea baza de date cu copii de vânzare 27 Aug 2014 Carmen Lăzurcă - Iohannis a fost profesoară la Şcoala specială din Sibiu Liberalul Klaus Iohannis, candidat la Preşedinţie, este acuzat că împreună cu soţia sa, Carmen, a intermediat în anii '90 înfierea unor copii unui cuplu canadian despre a căror soartă nu se mai ştie nimic de 14 ani, bănuindu-se că ar fi fost traficaţi pentru organe. Înaintea intermedierii adopţiilor, soţii Iohannis aveau o radiografie completă a situaţiei copiilor cu probleme din judeţ ce puteau fi folosiţi ca marfă. Şi aceasta pentru că el, Klaus, era inspector şcolar, iar ea, Carmen, profesoară de engleză la Şcoala Specială din Sibiu. Dar liantul în această afacere era soţia lui Iohannis, cea care i-a adus pe canadieni să vadă copii, profesoară de engleză şi aspirantă la statutul de Primă Doamnă. Tânăra profesoară Carmen Lăzurcă s-a angajat la Şcoala Specială din Sibiu deoarece  nu primise repartiţie în oraşul Sibiu. Tânar
vineri, 1 ianuarie 2016 Noutăți OK privind încadrarea în grupele de muncă a personalului M.Ap.N. urmare a Ordinului nr. 123/2015 al ministrului apărării naționale La multi ani, tuturor!  Ordinul ministrului apărării nr.  123/2015  este prezentat pe  site -ul Casei de Pensii Sectoriale a M.Ap.N.  Ordinul  este  acesta  si este prezentat integral si la finalul acestui material. Ordinul ministrului apărării nr.  123/2015  stabileste noile norme metodologice privind incadrarea in condiții de muncă deosebite, speciale și alte condiții, specifice personalului militar, abrogând în același timp vechiul ordin al ministrului cu nr. M. 116.2002 care stabilea aceleași norme. La o analiză sumară a prevederilor ordinul ministrului apărării nr.  123/2015  rezultă un element (probabil) benefic si pt. majoritatea militarilor in rezerva/retragere, concretizat in  Art. 9 alineatele (1) si (2) , astfel: - Dupa cum cunoastem, in urma prevederilor vechiului ordin al ministrului apar