Treceți la conținutul principal


Propunerea legislativa privind pensiile militare a fost inregistrata la Camera Deputatilor si inaintata Senatului! Si inca o dovada ca Ponta & Oprea sunt "portocalii": dintre initiatori nu face parte nimeni din coalitia politica (PDL 2) condusa de cei doi!

Urmare la materialul precedent, va oferim ultimele informatii! Se distinge un element stupefiant pt. cei care au (mai) crezut in bunele intentii ale lui Ponta si Oprea si anume ca dintre initiatorii legii pensiilor militare nu face parte nimeni, absolut nimeni din coalitia politica condusa de Ponta & Oprea! Acest element fiind o ultima dovada si imposibil de contestat (daca ar mai avea cineva dubii) asupra faptului ca actuala coalitie de guvernare este "portocalie" pana in maduva oaselor privind intentiile sinistrului duet  Ponta-Oprea fata de militari!

Propunerea legislativa privind pensiile militare de stat este inregistrata la Camera Deputatilor cu nr. BP 313/18.03.2015. La data de 23.03.2015 propunerea legislativa a fost prezentata in Biroul Permanent al Camerei Deputatilor, fiind inaintata in aceeasi zi, Senatului, pt. adoptare (Senatul este camera decizionala in acest caz). Sau pentru neadoptare - tinand cont ca majoritatea parlamentara actuala apartine PDL 2, adica executa ordinele lui Ponta & Oprea!

Initiatori: 8 deputati + senatori, din care:
  

  • Proiectul legii pensiilor militare este acesta;
  • Anexele sunt aici;
  • Expunerea de motive este aceasta.
Va readucem aminte ca  la acest moment cca. 26 500 militari in rezerva/retragere cu pensii diminuate in era portocalie, suporta in continuare opresiunea politica instaurata in 2011 asupra Armatei Romane, aceiasi 26 500 militari in rezerva/retragere fiind in al 3-lea an consecutiv de neindexare (inghetare) a pensiilor, urmare aperversului art. 1 (4) din Legea nr. 241/2013. O lege marca Ponta care a schimbat doar metoda diminuarii,rahatul de sub pres fiind insa acelasi!

Este evident (pt. cei care mai au inca dubii) ca regimul politic condusa de Ponta & Oprea cum nu a indreptat absolut nimic in privinta militarilor, la fel nu va adopta nicio lege a pensiilor militare! Acestea fiind spuse, militarii in cauza au legitimitatea sa demonstreze oricand in uniforma militara sau sa solicite protectie politica Federatiei Ruse, sa actioneze prin orice alta metoda pt. a nu mai fi ignorati de statul roman, intrucat oricum nu mai au/avem nimic de pierdut! 

Nota: Vor urma decizii ale Ordinului Militar "R-26500"! Pe fondul in care si alte grupuri/grupari de militari in rezerva/retragere au decis sa puna PUNCT catastrofei in care se afla actualmente Armata Romaniei!

Ultimele informatii despre himera legii pensiilor militare: un prim proiect este inregistrat la Camera Deputatilor! Cine-i curva, cine-i prost, cine-i stupid si cine este bine intentionat?

Informatiile provin din zona S.C.M.D. Proiectul propus de S.C.M.D. este acesta! Expunerea de motive propusa de S.C.M.D. poate fi studiata aici!

Prima concluzie este de natura politica: liderii S.C.M.D. s-au lepadat (aparent) de Satana, nemaisteptand cai verzi pe pereti din partea guvernului  lui Naum Ponta si G. Oprea, care ar fi trebuit sa initieze un astfel de proiect de lege inca din 2014! Guvern care nu a facut-o! Se spune ca V. Pricina de la S.C.M.D. s-a infiltrat in mod special in conducerea U.N.P.R. - avand drept strategie sa il convinga pe maharul partidului de buzunar al maretului general cu 8 stele - G. Oprea, sa initieze o lege a pensiilor militare - ca fiind singura masura real reparatorie pt. nedreptatile comise prin desfiintarea pensiilor militare. Pensii militare desfiintate cu sprijinul aceluiasi general cu 8 stele! Nereusind sa convinga partiduletul de buzunar al lui G. Oprea sa reintroduca legea pensiilor militare, intr-un final V. Pricina si-a inaintat demisia din U.N.P.R.! Imediat dupa acest fapt, S.C.M.D. a inaintat propria  propunere (oarecum proprie) de proiect de lege a pensiilor militare, direct Parlamentului!

La cele mentionate, pot sa isi aduca aportul cei care considera ca stapanesc culisele politicii! Asa la o analiza sumara, din perspectiva noastra rezulta vreo 4 aspecte: 

- liderii S.C.M.D. s-au lepadat de Satana cu adevarat (nu prea este credibil);
- liderii S.C.M.D. joaca la dublu: mai exact, coalitia actuala de guvernamant - neavand in mod vizibil niciun curaj al raspunderii, baga la inaintare satelitii, urmand ca sa aprobe ceva ce pare initiat de altcineva din afara puterii (destul de neverosimil, dar poate fi o varianta);
- liderii S.C.M.D. si-au vazut interesele periclitate de declaratia senatorului C. Anghel care a afirmat in clar ca in conditiile in care Guvernul tot tergiverseaza lucrurile in privinta legii pensiilor militare, va rezolva chiar dumneaei problema prin inregistrarea in aceasta luna in Parlament ca initiative legislative a Legii nr. 164/2001 si a Legii nr. 179/2004 - exact asa cum au fost! Se cunoaste ca atat Legea nr. 164/2001, cat si Legea nr. 179/2004 au procedat - asa cum este normal, la recalcularea tuturor pensiilor militare! In disperare de cauza a nu le fi afectate interesele, liderii S.C.M.D. au intrat infibrilatie si au facut in asemenea mod incat sa obstructioneze inititativa senatorului C. Anghel, actionand mai rapid ca aceasta! Primul si singurul interes al liderilor S.C.M.D. in a face aceasta miscare,  fiind acela de nu le fi recalculate propriile pensii, asa cum rezulta prin introducerea in textul proiectului de lege a art. 111.
- liderii S.C.M.D. incearca (din nou) sa deturneze rabufnirile propriilor rezervisti care ameninta cu demonstratii in uniforma de campanie impotriva guvernului PDL 2 (Ponta-Oprea), satui ca in aproape 3 ani de cand actuala coalitie politica detine puterea, aceasta a dovedit doar ca a mintit.

Ca fapt divers, propunerea a fost insusita si inaintata deja ca proiect legislativ, de STEFAN PETRU DALCA - presedinte al Comisiei pt. Egalitate de Sanse din Camera Deputatilor (PP-DD) si de vicepresedintele comisiei mentionate, deputat Liliana Minca (acelasi partid). Din comunicatul S.C.M.D. mai aflam ca proiectul a fost sustinut de un numar de deputati si senatori de culori politice diferite, un nume vehiculat fiind al senatorului Dumitru Pelican (presedintele PC-PLR) - despre care se cunoaste ca este intr-adevar (cel putin din perspectiva publica), un om cu o moralitate deosebita. Bineinteles ca observam si faptul ca Ponta/Oprea s-au dezis de proiect, altfel il initiau partidele lor sau Guvernul! Dar nu au facut-o! Ceea ce demonstreaza ca actuala coalitie isi merita pe deplin titulatura de PDL 2!


SI ACUM - SA DISCUTAM DESPRE PROIECT!

1]. Cine este curva? A se citi art. 111 coroborat cu art. 112. Din cate se observa, in ceea ce priveste recalcularea pensiilor apare un tratament complet inegal (discriminatoriu) intre pensionarii militari pensionati inainte de data de 01.01.2011 si cei pensionati dupa aceasta data. Desi, si primii si ultimii au actualmente pensii stabilite tot in sistemul public: primii in baza Legii nr. 119/2010 (aplicate cu O.U.G. nr. 1/2011 si Legea nr. 241/2013), ultimii in baza Legii nr. 263/2010. In ceea ce priveste militarii pensionati in baza Legii nr. 263/2010 - proiectul sustine recalcularea, ceea ce anihileaza propaganda toxica lansata pe diverse site-uri/bloguri, cum ca Legea nr. 263/2010 ar reprezenta o adevaratamana cereasca pt. militarii care s-au pensionat sau urmeaza sa se pensioneze in baza respectivei legi. Ori, art. 112 din proiect demonstreaza necesitatea recalcularii pensiilor militarilor in cauza, intrucat cele in baza Legii nr. 263/2010 sunt efectiv catastrofale!

Dar care este manevra cu art. 111 care nu prevede si recalcularea pensiilor militarilor pensionati inainte de data de 01.01.2011, desi acestia beneficiaza actualmente tot de pensii in sistemul public? Manevra este simpla! Pe site-ulM.Ap.N. regasim soldele actuale ale militarilor in activitate! De la general la sergent/M.M. cls. a V-a. Dar pt. a verifica cat mai pragmatic situatia, am analizat un esantion de cca. 60 pensionari militari cu grade de la colonel/comandor la plutonier (similar in cazul M.M.) si de la toate categoriile de forte, comparand pensiile in plata cu statele de plata ale unor militari in activitate, si am ajuns la urmatoarea concluzie: toate pensiile in plata ale militarilor din esantionul analizat, fara exceptie, sunt mai mici cu 8%-75% (media este de 35%) fata de situatia in care pensiile acestora ar fi recalculate in functie de soldele militarilor in activitate! Concluzia este cea ca militarii pensionati inainte de anul 2011 devin net dezavantajati in situatia nerecalcularii pensiilor lor, fata de militarii pensionati dupa acest an!

Si atunci, de ce proiectul inaintat de S.C.M.D. nu prevede si recalcularea militarilor pensionati inainte de anul 2011? Nu am regasit logica in esantionul analizat, dar aici este vorba cu precizie - nu de stupiditate, ci de un calcul meschin! Care avantajeaza in cazul nerecalcularii pensiilor si pt. militarii pensionati inainte de anul 2011, un nr. infim de persoane - poate 1% sau 1/1000 sau 1/10 000. Persoane ale caror cuantumuri ale actualelor pensii depasesc cu mult soldele militarilor in activitate! Tinand cont ca in esantionul analizat nicio pensie a unui militar obisnuit (trupe terestre, aviatie sau marina) nu depaseste solda unui militar actualmente in activitate, ramane la aprecierea fiecaruia sa intuiasca (demonstreze) cepurtatori de uniforme militare am avut printre noi, pt. care soldele erau un fel de bacsis de cafea, avand venituri extra-solde mai mari de cateva ori decat soldele? Intrucat lor nu le convine recalcularea! Magistratii militari nu mai fac obiectul - au deja pensii calculate in baza Statului Magistratilor, deci sunt exclusi din ecuatie! Prin urmare, nerecalcularea pensiilor militarilor pensionati inainte de anul 2011, este o curvarie care avantajeaza un numar infim de fosti purtatori de uniforme militare pensionati pana in acel an, si care realmente nu prea au fost militari de cariera! Daca ar fi fost, le-ar fi convenit actualizarea pensiilor lor in functie de soldele militarilor in activitate! Dar este evident ca nu le convine! In linii mari, cunoastem ca acestia reprezinta un grup restrans, format din detasatii din ministere in diverse institutii civile (de exemplu: ROMAVIA, TAROM) sau in diverse zone economice - in cazul carora salariile civile au inlocuit soldele la calculul pensiei, salariile din zona de detasare fiind net superioare soldelor din armata. Undeva la distanta mai regasim si anumiti fosti militari deveniti secretari de stat, dar si anumiti profesori militari universitari abonati la a preda cursuri tarifate la ora, la 5-10 facultati - lunar, precum si in zona S.I.E./S.R.I. (misiuni externe) despre care se cunoaste ca veniturile depaseau cu mult soldele! In sfarsit, este posibil sa mai avem ceva cazuri cu pensii imense si in zona aviatiei si marinei militare (in urma unui artificiu inclus in Legea nr. 138/1999 a salarizarii personalului militar care a permis ca pana in anul 2008 la calculul pensiei personalului in cauza, sa fie luate in calcul toate sporurile si primele extra-solda din ultima luna de activitate, prin derogare de la Legea 164/2001 si Legea nr. 170/2004, spre deosebire de marea majoritate a militarilor carora nu li se lua in calcul la calculul pensiei decat ultima solda, fara  alte sporuri/prime/venituri extra-solde). Cam acestea sunt grupuletele de interese carora nu le convine recalcularea pensiilor! Formate din extrem de putine persoane, dar foarte perverseMai mult ca sigur ca sunt aceleasi persoane care au actionat in 2010 sa fie desfiintate pensiile militare. Acestea sunt curvele care nu vor recalcularea pensiilor si pt. militarii pensionati pana la data de 01.01.2011!

2]. Cine este prostRecitind cu atentie proiectul, redescoperim un element asupra caruia tot incercam sa atragem atentia de ani buni de zile! Din intregul proiect rezulta astfel: cel care l-a emanat in sectorul grupelor de munca, este unanalfabet juridic! Si matematic! Individul in cauza, porneste de la judecata conform careia cele 4 grupe de munca pt. militari sunt trei: Grupa I si Grupa II. 

Atragem atentia analfabetului in cauza asupra urmatoarelor elemente:
- pana la aparitia Legii nr. 19/2000, grupele de munca in sectorul civil au fost: grupa conditii normalegrupa I si grupa a II-a.
- pana la aparitia Legii nr. 164/2001, grupele de munca in sectorul militar au fost: grupa conditii normalegrupa I si grupa a II-a.
- dupa  aparitia Legii nr. 19/2000, grupele de munca in sectorul civil au fost si sunt inca in legislatia actuala: grupa conditii normale, grupa conditii deosebite si grupa conditii speciale.
-  dupa  aparitia Legii nr. 164/2001, grupele de munca in sectorul militar au fost si sunt inca in legislatia actuala: grupaconditii normale, grupa conditii deosebite,  grupa conditii speciale si grupa alte conditii.

In concluzie, la acest moment in sectorul civil exista 3 grupe de munca, iar in sectorul militar exista 4 grupe de munca! Cea de-a 4-a grupa de munca si despre care nu a aflat inca analfabetul juridic care a participat la redactarea proiectului legii pensiilor militare, este grupa de munca ALTE CONDITII! Care nu este egala nici cu grupa I de munca (denumita astfel inainte de anul 2000/2001), nici cu grupa CONDITII SPECIALE (denumita astfel dupa anul 2000/2001)! Grupa ALTE CONDITII este pur si simplu o grupa de munca distincta, cu risc superior in munca fata de grupa I de munca (denumita astfel inainte de anul 2000/2001)/grupa CONDITII SPECIALE(denumita astfel dupa anul 2000/2001).

Ori, analfabetul juridic care mai mult ca sigur ca a fost pensionat inainte de anul 2001 si nu a aflat de noua legislatie, a egalat din pix grupa de munca ALTE CONDITII cu grupa I de munca/CONDITII SPECIALE, desi grupa ALTE CONDITII este cu totul alta grupa decat cea mentionata! Si legal, dar si ca risc profesional!

Principalele erori ale analfabetismului juridico-matematic privind grupele de munca

a). Art. 29 c) - in proiect se acorda aceleasi procente din baza de calcul la stabilirea pensiei, respectiv de 80% si pt. activitatea desfasurata in grupa alte conditii si pt. activitatea desfaurata in grupa conditii speciale/grupa I. Exemplu aplicat? 80% si pt. activitatea desfaurata de un contabil-sef din grupa conditii speciale si tot 80% pt. activitatea desfaurata in grupa alte conditii ca pilot militar sau ca militar pe timpul activitatii in teatrul de operatii? Cand devine evident ca daca tot s-a ajuns la o diferentiere de 5% intre grupele de munca si care sunt in realitate grupe de risc profesional diferit, nu este posibil a fi pus semnul egal intre riscul unui pilot militar/militar in teatrul de operatii (acestia si inca putini altii intra in grupaalte conditii) si riscul (imaginar - nu are sens sa o mai aburim) a unui contabil-sef din grupa conditii specialeConcluzia? 85% (minim) la stabilirea pensiei din baza de calcul pt. perioadele lucrate in ALTE CONDITII, in caz contrar proiectul de lege este o mistocarie in privinta departajarii grupelor de munca!

b). Art. 21.  Analfabetului juridico-matematic caruia i-a revenit misiunea sa vada ce si cum este cu grupele de munca, i-a revenit sarcina sa scada varsta de pensionare cu exact vechimea suplimentara adaugata la fiecare an efectiv lucrat, conform grupei de munca! Varsta de pensionare care trebuie redusa cu 3 luni la fiecare an de munca lucrat in CONDITII DEOSEBITE, cu 6  luni la fiecare an de munca lucrat in CONDITII SPECIALE si cu 12 luni la fiecare an de munca lucrat in ALTE CONDITII!

Problema este ca Dorel juristu', fiind analfabet juridico-matematic a facut varza principiile matematicii, rezultand astfel:

- La Art. 29 (1) b) - a scazut in mod corect varsta de pensionare cu 6 luni la fiecare an lucrat in CONDITII SPECIALE(poate ca chiar respectivul a facut parte din acea grupa, fapt pt. care si-a nimerit corect scaderea varstei de pensionare), dar a dat cu oistea in gard la grupa ALTE CONDITII, la ultima grupa varsta de pensionare fiind scazuta tot cu 6 luni la fiecare an lucrat in ALTE CONDITII. Desi ultima grupa are caracteristic faptul ca in vederea pensionarii se iau in calcul 2 ani la fiecare lucrat in ALTE CONDITII, prin urmarea scaderea varstei de pensionare trebuie realizata cu 12 luni la fie an lucrat in ALTE CONDITII nu tot cu 6 luni ca la grupa CONDITII SPECIALE. Astfel s-a ajuns la situatia in care un pilot militar/militar in teatrul de operatii (acestia intra in grupa alte conditii) si un contabil-sef din grupa conditii speciale sa aiba aceeasi reducere a varstei de pensionare pt. riscul in munca: 6 luni in ambele cazuri la fiecare an lucrat efectiv indiferent in care dintre cele 2 grupe. Fiind evident ca militarii din grupa ALTE CONDITII trebuie sa beneficieze de o reducere a varstei de pensionare egala cu 12 luni la fiecare an lucrat in ALTE CONDITII! Aceasta inseamna transpunerea in practica a caracteristicii grupei ALTE CONDITII in virtutea careia in vederea pensionarii se iau in calcul 2 ani la fiecare lucrat in ALTE CONDITII. Altfel, nu mai exista diferenta pragmatica intre personalul din grupa AC si contabilii-sefi din grupa CS!
La Art. 29 (1) a) -  Dorel juristu', dovedeste din plin ca este complet un analfabet juridico-matematic. Aici este vorba despre grupa CONDITII DEOSEBITE! Extrem de multi militari pensionati inainte de anul 2011 au facut parte din acesta grupa, majoritatea chiar! Principiul este simplu: in cazul grupei CONDITII DEOSEBITE, in vederea pensionarii se scad 3 luni la fiecare an lucrat in CONDITII DEOSEBITE! Adica,  se scade un an la 4 ani lucrati in CONDITII DEOSEBITE! Iar lui Dorel juristu', i-a iesit ca daca scadem 3 luni la fiecare an lucrat in CONDITII DEOSEBITE, atunci la 6 ani lucrati in CD se scade 1 an si nu 1 an si 6 luni! Aceasta este pregatirea aritmetica a lui Dorel juristu' care s-a ocupat in cadrul proiectului de grupele de munca!

3]. Cine este stupidStiti cum sta treaba? Nu este de gluma ce se intampla cu rusii, iar cei mai multi dintre noi avem convingerea ca se va intampla! Ce? Intram in razboi! In caz de reactivare inceteaza plata pensiilor militare si beneficiem de solde! Razboaiele creeaza de cand lumea (si mai ales cele din perioada moderna) - extrem de multi militari mutilati! In caz de supravietuire, urmeaza repensionarea! Dar nu cu pensia dinainte, ci cu cea de invaliditate calculata in functia de solda acordata in urma reactivarii! Ori, in conditiile proiectului actual exista o singura certitudine: pensia de invaliditate devine net inferioara celei actuale! In privinta urmasilor - este cam la fel, adica totul devine derizoriu! In concluzie, cine a pritocit proiectul in punctele mentionate, si-a imaginat ca nu vor exista militari in situata respectiva sau ca militarii nu au urmasi! Poate ca persoana are peste 63 de ani si nu risca sa fie mobilizat - fapt pt. care nu s-a mai gandit la ceilalti militari si familiile lor, poate ca nu are nici urmasi, sau poate are sub 63 de ani insa in ceata lui juridico-matematica nu a realizat ca chiar el ar putea fi viitorul invalid de razboi! Caz in care ar fi repensionat cu 1/3 sau 1/2 din valoarea pensiei actuale!

Este ceva pozitiv in proiect? Da, faptul ca rezervistii cu pensii foste diminuate de regimul portocaliu si actualmente "inghetate" de regimul Ponta, ar scapa de blestem!  Aparent! A se vedea Art. 111 (1) - mai exact referintele la Legea nr. 241/2013, precum si Art. 123 (1). Ar mai fi ceva pozitiv legat de noile baze de calcul in functie de grupele de munca, element insa neaplicabil in viitorul apropiat celor pensionati pana la 01.01.2011 din cauza neactualizarii si nerecalcularii imediate a pensiilor si pt. aceasta categorie. Actualizare si recalculare despre care textul proiectului prevede ca va fi poate candva, termen care conduce cel mai sigur catre Pastele Cailor!

Concluziile in ceea ce priveste cine-i curva, cine-i prost, cine-i stupid si cine este bine intentionat, apartin fiecaruia! Dupa cum se vede, am intrat degeaba in NATO: propunerea de proiect de lege privind pensiile militare inaintat de liderii S.C.M.D. nu are nimic de-a face cu pensiile militare propriu-zise - nu seamana cu niciun model cunoscut decat ca titulatura, proiectul fiind o "emanatie" strict mioritica la fel ca multe alte legi "cu dedicatie" pt. "orientatii de partid si de stat"! In mod cert, proiectul de lege nu are ca tinta interesele militarilor de cariera, fiind chiar ostentativ existentei si intereselor acestora! Nu ne mai legam de faptul ca in baza proiectului, de pensii militare ar beneficicia si functionarii civili, depinde de parlamentari daca "se prind" de situatie.


UPDATE
UN DOCUMENT CARE POATE ACUZA ZECI DE POLITICIENI SI GUVERNE INTREGI PT. EXTERMINAREA FIZICA A UNOR MILITARI

Documentul este preluat tot din zona S.C.M.D.! Din acesta rezulta ca la schimbarea legislatiei, majoritatea pensiilor din M.Ap.N. au fost majorate (cunoastem ca majoritatea pensiilor au fost majorate cu sume absolut simbolice) prin diminuarea drastica a pensiilor altor 9 035 de militari in rezerva/retragere. Prin urmare, ce s-a taiat in mod dramatic de la cei 9 035 pensionari, s-a adaugat altora cate o firimitura, si asa a aparut propaganda marca Oprea a celor 85% pensii majorate!
Insa noi cunoastem cu precizie faptul ca intre cei 9 035 militari in rezerva/retragere cu pensii dramatic diminuate, sunt zeci, sute sau mii  care au trecut efectiv in nefiinta urmare a masurii politice mentionate! Trebuie doar demonstrat cu probe, ceea ce nu este greu! Situatie in care orice politician incepand cu Basescu/Boc si terminand cu Ponta/Oprea, precum si diversi capi ai institutiilor statului sau magistrati, care au initiat, tolerat, incurajat sau mentinut sub diverse forme situatia prin care a fost provocata trecerea in nefiinta a unor militari in rezerva/retragere in urma unor masuri politico-administrative-juridice, pot fi trasi la raspundere pt. exterminare, in baza articolelor 7 și 8 din Statutul de la Roma al Curtii Penale Internationale, adoptat în 1998.
In sfarsit, legat de document, nu este greu sa ne imaginam ca celor 9 035 pensionari din M.Ap.N. li s-au diminuat pensiiledin pix. Statistica din zona R-26500 demonstreaza clar ce s-a intamplat! Nu toti, dar marea majoritate a celor 9 035 rezervisti au activat in grupa ALTE CONDITII, fiind  piloti, parasutisti, cercetasi prin parasutare, pirotehnisti, alpinisti, scafandri, au activat in trupele antitero sau au desfasurat misiuni in teatrele de operatii. Acesti militari ar fi trebuit sa beneficieze de o majorare de punctaj cu 100% pt. fiecare an lucrat efectiv in ALTE CONDITII (aceasta inseamna transpunerea in practica a vechimii suplimentare de 12 luni la fiecare an lucrat in AC) - situatie in care nu li s-ar fi diminuat pensiile niciodata! Mai departe, cunoastem ce s-a intamplat! Legea nr. 119/2010 a acordat o majorare de punctaj de numai 50% pt. fiecare an lucrat in ALTE CONDITII si personalului mentionat, la fel precum grupei cu risc inferior in munca denumita CONDITII SPECIALE. Exact precum semnatarei documentului, Gl. Maria Lupu - contabil-sef in grupa CONDITII SPECIALE! Acest element a determinat diminuara pensiilor personalului din grupa ALTE CONDITII, personalul in cauza devenind astfel tratat la pensionare exact precum personalul din grupa cu risc inferior in munca denumita CONDITII SPECIALE! Asa s-a ajuns si la situatia absurda ca in Romania personalul incadrat in 2 grupe distincte de munca, sa aiba acelasi tratament financiar la pensionare. Ca sa nu mai discutam despre aruncarea in derizoriu a notiunii de grupa de munca si de risc profesional, din moment ce ori contabil-sef, ori pilot/parasutist/alpinist/scafandru/in teatrele de operatii, tot la fel se calculeaza pensiile - ca si cum ar fi in una si aceeasi grupa de munca si ar avea acelasi risc profesional!

Postări populare de pe acest blog

sâmbătă, 18 septembrie 2021 Multumim publicatiei Metropola Constanta   Noi proteste împotriva unei guvernări abuzive Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD)   reprezintă o organizație având ca obiectiv principal apărarea intereselor celor care, sub Drapelul Tricolor, au jurat credință României, iar dacă va fi necesar, o vor apăra „chiar cu prețul vieții”. Din păcate, cu mici excepții, aproape toate guvernele post-decembriste s-au întrecut parcă în luarea de măsuri antiromânești, în mai toate domeniile, cu precădere în ceea ce privește depopularea, înstrăinarea resurselor naturale, slăbirea puterii de apărare a țării. Mai mult chiar, se întrec în nerespectarea legilor  promulgate de președintele țării cum este cazul angajamentelor luate la intrarea României în NATO, ori a Legii 223/2015, referitoare la pensiile militare de stat care a adus unele reparații, absolut necesare, sistemului de pensionare pentru militarii rezerviști. Pe 3 septembrie președintele PNL a declarat că u
Soţia lui Iohannis avea baza de date cu copii de vânzare 27 Aug 2014 Carmen Lăzurcă - Iohannis a fost profesoară la Şcoala specială din Sibiu Liberalul Klaus Iohannis, candidat la Preşedinţie, este acuzat că împreună cu soţia sa, Carmen, a intermediat în anii '90 înfierea unor copii unui cuplu canadian despre a căror soartă nu se mai ştie nimic de 14 ani, bănuindu-se că ar fi fost traficaţi pentru organe. Înaintea intermedierii adopţiilor, soţii Iohannis aveau o radiografie completă a situaţiei copiilor cu probleme din judeţ ce puteau fi folosiţi ca marfă. Şi aceasta pentru că el, Klaus, era inspector şcolar, iar ea, Carmen, profesoară de engleză la Şcoala Specială din Sibiu. Dar liantul în această afacere era soţia lui Iohannis, cea care i-a adus pe canadieni să vadă copii, profesoară de engleză şi aspirantă la statutul de Primă Doamnă. Tânăra profesoară Carmen Lăzurcă s-a angajat la Şcoala Specială din Sibiu deoarece  nu primise repartiţie în oraşul Sibiu. Tânar
vineri, 1 ianuarie 2016 Noutăți OK privind încadrarea în grupele de muncă a personalului M.Ap.N. urmare a Ordinului nr. 123/2015 al ministrului apărării naționale La multi ani, tuturor!  Ordinul ministrului apărării nr.  123/2015  este prezentat pe  site -ul Casei de Pensii Sectoriale a M.Ap.N.  Ordinul  este  acesta  si este prezentat integral si la finalul acestui material. Ordinul ministrului apărării nr.  123/2015  stabileste noile norme metodologice privind incadrarea in condiții de muncă deosebite, speciale și alte condiții, specifice personalului militar, abrogând în același timp vechiul ordin al ministrului cu nr. M. 116.2002 care stabilea aceleași norme. La o analiză sumară a prevederilor ordinul ministrului apărării nr.  123/2015  rezultă un element (probabil) benefic si pt. majoritatea militarilor in rezerva/retragere, concretizat in  Art. 9 alineatele (1) si (2) , astfel: - Dupa cum cunoastem, in urma prevederilor vechiului ordin al ministrului apar