Treceți la conținutul principal

sâmbătă, 1 februarie 2014

Si SCMD poate cere dizolvarea ANCMRR! Si o intrebare pt. cunoscatori!

I. ANCMRR este organizatie politica prin propriul statut. In legatura cu razboiul declarat de cele 2 foste moaste comuniste de la ANCMRR (Iliescu Mihai si Constantin Alexandru) fara incuviintarea asociatiei si care are ca tinta desfiintarea SCMD. Cei doi Lolek si Bolek ai fostei armate comuniste, solicita in instanta desfiintarea sentintei civile prin care a fost aprobata infiintarea SCMD ca “fiind lovita de nulitate absoluta”. Si pretexteaza o serie de motive. Cei doi nu au realizat insa ca detin o bomba in propriul statut al ANCMRR care poate desfiinta asociatia mai repede decat pe SCMD. Bomba este aceea ca desi ANCMRR se declara in statut ca fiind apolitica ca oricare ONG de utilitate publica, acelasi statut demonstreaza ca asociatia este in realitate o organizatie politica.  
Dovada? Art. 3 al statutului ANCMRR: "Funcţionează sub înaltul patronaj al preşedintelui României, în calitatea sa de comandant al Forţelor Armate şi sub patronajul Ministerului Apărării Naţionale, ministrul fiind Preşedinte de onoare". Este imposibil sa ai statut de ONG de utilitate publica,  fiind subordonata in acelasi timp a 2 oameni politici. In consecinta, ANCMRR are un statut ilegal si functioneaza ilegal, sentinta prin care a fost infiintata fiind cu adevarat lovita de nulitate absoluta. Dovezi auxiliare? Sunt destule cum  ar protocoalele incheiate cu diverse partide politice si declaratiile publice de sustinere, dar cu o asemenea perla in statut prin care asociatia este evident politica, nu prea mai sunt necesare si alte dovezi pt. desfiintarea asociatiei.
II. Intrebarea! In ce arme si specialitati au activat cei doi Lolek si Bolek din conducerea ANCMRR, si mai ales ce-au facut concret (functii etc.)? De ce este importanta intrebarea? Dupa cum cunoastem. cei doi au fost sustinatori ferventi ai desfiintarii pensiilor militare si sunt inca si acum. Ca sa sustii asa ceva, inseamna ca cei doi au avut venituri fabuloase in cariera care nu se rezumau la solde ca la orice militar. Dupa cate rezulta din fotografia de aici daca cel din stanga este acel jenant general Iliescu Mihai (probabil ca el chiar crede ca e general, in realitate orice militar fara drept de pensie militar, are gradul egal cu valoarea financiara zero) - dupa culoarea albastra a uniformei rezulta ca a activat pe undeva in umbra navigantilor sau nenavigantilor (eventual AA). Pe de alta parte, dupa fata si conduita, nu pare sa fi activat nici pe functie de nenavigant, nici de navigant - ci pare mai degraba sa fi supt un ciolan pe undeva in umbra specialitatilor respective. Cu celalt este mai bizar. Dupa grad (comandor - aviatie sau marina, daca cunoaste cineva e rugat sa precizeze), ne imaginam ca a fost vreun Tom Cruise din Top Gun. Dar titulatura "jurist" il tradeaza ca nu a avut nici in clin, nici cu navigantii, nici cu nenavigantii ca profesii in sine, ci a activat doar traind pe spatele lor. Gandeste si procedeaza exact ca si primul, deci ii leaga ceva comun!
De ce este important trecutul celor doi? Conform L. 138/1999 (dar si a legilor anterioare de salarizare), in specialitatile naviganti si nenaviganti, veniturile puteau depasi cu multa soldele (de 3, 4, 5 ori, chiar si mai mult).  Atentie, acest lucru nu se intampla la piloti, si personalului tehnic nenavigant - ci doar unor orientati din statele majore din specialitatile respective. Si care nu aveau nici in clin, nici in maneca cu activitatile concrete specifice aeronauticii, doar care salasuiau si ei in cadrul acelorasi comandamente/state majore. Daca studiem cu atentie legea mentionata de salarizare (legile anterioare), precum si Statutul personalui aeronautic din aviatia militara a Romaniei, observam o smecherie, o foarte mare smecherie. Doar daca erai incadrat in SMFA, nu conta ca functia era de jurist, la financiar, la C.I., la cazarmare sau secretar PCR etc. - beneficiai de cu atat mai multe sporuri si prime, cu cat erai mai bine situat intr-un stat major, deci cu cat erai mai indepartat  de activitatea concreta ca pilot sau ca personal tehnic nenavigant. Teoria este sustinuta de piloti militari si personal nenavigant tehnic care au constatat cu stupoare ca in timp ce acestora le-au fost fie diminuate pensiile, fie mentinute relativ constant sau cu cresteri nesemnificative - grangurilor din statele majore care nu stiau nici ce este acelea avion, elicopter sau pista, li s-au dublat, triplat pensiile. Deci nu este vorba de 5-10% crestere, nici macar de 50% - este vorba de pensii fabuloase care au la baza niste venituri nejustificate ca urmare a viciilor celor 2 legi.
De aceea, cei care cunosc date concrete despre trecutul celor 2, sunt rugati sa le publice aici. Daca ipoteza despre cei doi confirma ca au facut parte dintre privilegiatii fostelor legi de salarizare, atunci se explica de ce doi Lolek si Bolek au sustinut desfiintarea pensiilor militare si se opun si acum reintroducerii acestora. In timp ce toata armata lucra pt. niste amarate de solde, cei 2 inghesuiau in buzunare venituri de 4-5 ori mai mari ca soldele, fiind simpli sulfani ai fostelor legi ale salarizarii. Doar unor astfel de oameni nu le convine o pensie militara egala cu ultima solda si apara principiul contributivitatii, intrucat solda pentru ei era ceva maruntis ignisifiant in totalitatea veniturilor. Dar daca ridicam cortina sa analizam pe ce baza au fost obtinute astfel de venituri si cum era posibil ca un oarecare dintr-un stat major sa castige de 4-5 ori mai mult decat solda unui pilot autentic, mai mult ca sigur ca vom descoperi o intreaga retea de smecherasi militari. Asa se poate explica si de ce cei doi au facut ceea ce au facut, ei aparandu-si propriile buzunare, si in niciun caz interesele membrilor ANCMRR!
Cu multumiri pentru orice informatie!
 
Documentul a fost preluat de pe site -ul R - 26500

Postări populare de pe acest blog

sâmbătă, 18 septembrie 2021 Multumim publicatiei Metropola Constanta   Noi proteste împotriva unei guvernări abuzive Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD)   reprezintă o organizație având ca obiectiv principal apărarea intereselor celor care, sub Drapelul Tricolor, au jurat credință României, iar dacă va fi necesar, o vor apăra „chiar cu prețul vieții”. Din păcate, cu mici excepții, aproape toate guvernele post-decembriste s-au întrecut parcă în luarea de măsuri antiromânești, în mai toate domeniile, cu precădere în ceea ce privește depopularea, înstrăinarea resurselor naturale, slăbirea puterii de apărare a țării. Mai mult chiar, se întrec în nerespectarea legilor  promulgate de președintele țării cum este cazul angajamentelor luate la intrarea României în NATO, ori a Legii 223/2015, referitoare la pensiile militare de stat care a adus unele reparații, absolut necesare, sistemului de pensionare pentru militarii rezerviști. Pe 3 septembrie președintele PNL a declarat că u
Soţia lui Iohannis avea baza de date cu copii de vânzare 27 Aug 2014 Carmen Lăzurcă - Iohannis a fost profesoară la Şcoala specială din Sibiu Liberalul Klaus Iohannis, candidat la Preşedinţie, este acuzat că împreună cu soţia sa, Carmen, a intermediat în anii '90 înfierea unor copii unui cuplu canadian despre a căror soartă nu se mai ştie nimic de 14 ani, bănuindu-se că ar fi fost traficaţi pentru organe. Înaintea intermedierii adopţiilor, soţii Iohannis aveau o radiografie completă a situaţiei copiilor cu probleme din judeţ ce puteau fi folosiţi ca marfă. Şi aceasta pentru că el, Klaus, era inspector şcolar, iar ea, Carmen, profesoară de engleză la Şcoala Specială din Sibiu. Dar liantul în această afacere era soţia lui Iohannis, cea care i-a adus pe canadieni să vadă copii, profesoară de engleză şi aspirantă la statutul de Primă Doamnă. Tânăra profesoară Carmen Lăzurcă s-a angajat la Şcoala Specială din Sibiu deoarece  nu primise repartiţie în oraşul Sibiu. Tânar
vineri, 1 ianuarie 2016 Noutăți OK privind încadrarea în grupele de muncă a personalului M.Ap.N. urmare a Ordinului nr. 123/2015 al ministrului apărării naționale La multi ani, tuturor!  Ordinul ministrului apărării nr.  123/2015  este prezentat pe  site -ul Casei de Pensii Sectoriale a M.Ap.N.  Ordinul  este  acesta  si este prezentat integral si la finalul acestui material. Ordinul ministrului apărării nr.  123/2015  stabileste noile norme metodologice privind incadrarea in condiții de muncă deosebite, speciale și alte condiții, specifice personalului militar, abrogând în același timp vechiul ordin al ministrului cu nr. M. 116.2002 care stabilea aceleași norme. La o analiză sumară a prevederilor ordinul ministrului apărării nr.  123/2015  rezultă un element (probabil) benefic si pt. majoritatea militarilor in rezerva/retragere, concretizat in  Art. 9 alineatele (1) si (2) , astfel: - Dupa cum cunoastem, in urma prevederilor vechiului ordin al ministrului apar