Treceți la conținutul principal

marți, 5 august 2014

RUSIA SCOATE 2 MILIOANE DE REZERVISTI LA O INCALZIRE DE 3 LUNI PE LANGA MAREA NEAGRA, IN TIMP CE ROMANIA CONTINUA SA ISI "SECERE" PROPRIII REZERVISTI PE BANDA RULANTA!

Merita citit si analizat materialul de exceptie "RUSIA SCOATE 2.000.000 DE REZERVIŞTI LA ÎNCĂLZIRE" care este redactat de analistul militar Ion Petrescu! Intr-un stil cumva relaxat, dar atat de realist incat esenta acestuia ar trebui sa il faca sa transpire pe orice politician roman care inca nu si-a pierdut ratiunea! Mobilizare a 2 milioane de rezervisti rusi si manevre militare de 3 luni in vecinatatea Romaniei si toate acestea si pe fondul unui Summit NATO?

Cateva extrase:

"Pe 1 august, Ministerul rus al Apărării a anunţat rezerviștii din Federaţia Rusă că vor fi chemaţi la exerciții militare planificate să fie efectuate pe întregul teritoriu al Rusiei, din august până în octombrie. Peste Ocean, rezerviştii americani sunt chemaţi la trageri de luptă şi antrenamente specifice lunar, câte două zile. Pe pământ mioritic rezerviştilor li se arată direcţia cimitirului militar".

"Din această perspectivă, litoralul nordic al Mării Negre va fi martorul unor antrenamente fără precedent".

"Rusia are peste 700.000 de militari activi – generali, ofiţeri, subofiţeri, militari pe bază de contract, dar şi tineri încorporaţi după sistemul anterior, sovietic – şi peste 2.000.000 de rezervişti, cadre militare în rezervă şi bărbaţi care au făcut anterior armata.

Statele Unite ale Americii au peste 1.300.000 de militari în armata gata oricând pentru luptă şi peste 800.000 de rezervişti antrenaţi lunar. 

România mai are circa 70.000 de militari activi şi în jur de 80.000 de rezervişti, ultimii fiind copios folosiţi, doar de partidele politice, ca masă de manevră, la alegerile derulate în stilul cunoscut din vremea lui Trahanache şi Caţavencu".

Ce ar mai putea fi de adaugat? Mai nimic! Decat eventual sa facem haz de necaz! Politicienii romani au precis un plan, doar ii cunoastem! Ceva in genul ca Romania va da o riposta dura celor 2 milioane de rezervisti rusi cu Corpul 1 Rezervisti cu Pensii Diminuate si Inghetate pe Viata, cu Corpul 2 Rezervisti Tarati prin Tribunale si cu Corpul 3 Rezervisti Secerati de C.C.R.. Ca sa nu uitam si de surpriza care va fi creata de Brigada Rezervisti Forte Speciale Executati Fiscal Silit care va fi parasutata exact in Moscova si il va captura pe Putin! Acum tabloul rezervistilot romani e complet!


Materialul integral de exceptie: "RUSIA SCOATE 2.000.000 DE REZERVIŞTI LA ÎNCĂLZIRE"

luni, 4 august 2014

Ponta va primi la alegerile prezidentiale cate un vot negativ de la fiecare militar activ si in rezerva, precum si de la membrii familiilor acestora! In limbaj NATO "The prime minister must go home!"

Se apropie alegerile prezidentiale. In lipsa unui candidat-surpriza care sa rastoarne imaginea searbada a scenei politice romanesti si sa resusciteze electoratul satul de gogoritele politicienilor ultimilor ani indiferent de tabara si de culoarea politica (culoarea e mixta oricum), cel mai probabil ca finala mare se va desfasura intre un ardelean-sas pe nume Klaus Iohannis (nu facem apologia ardelenilor - au un renume oarecum intemeiat ca fiind cei mai cumpatati dintre romani, dar tot ei l-au nascut si pe cel mai antiroman/neghiob dintre romani, respectiv pe Emil Boc) si un oltean ruso-ebraic pe nume Victor Ponta. Mai mult ruso-ebraic, intrucat acest Ponta e atat de roman-oltean incat azi a fost singurul premier (cica) roman care i-a cinstit fix pe secuii care l-au ucis pe cel mai roman dintre olteni si care este Mihai Viteazul, dar si singurul premier (cica) roman care prin gestul sau i-a cinstit in acelasi timp si pe secuii care in anul 1989 exact in orasul in care a fost invitat (iar Ponta s-a conformat disperat pt. maxim 200 de voturi, nici secuii prezenti nestiind macar pt. ce au fostadunati cu arcanul de colegul incidental a lui Ponta pe nume Kelemen Hunor care si acesta il abureste pe maghiari in acelasi stil de delicvent politic la fel cum Ponta ii abureste pe romani) au asasinat romani (pentru cine are dubii este invitat sa citeasca drama familiei maiorului M.A.I. Aurel Agache - linsat de secui in decembrie 1989 la Tg. Secuiesc in stil barbar: cu un sobolan in gura, o moneda infipta intr-un ochi, stema Romaniei in celalalt ochi), premier (cica) roman intampinat de secuime cu imnul Ungariei interpretat ostentativ inaintea celui al Romaniei. Faza la care Ponta spre deosebire de orice roman care ar fi fost pus in situatia lui, nu a avut nicio reactie! Prin urmare, Ponta nu este roman! Oricat am avea si noi rebuturile noastre, chiar nu poate exista asemenea halal de roman precum Ponta! Dincolo de referintele la originile etnice care pot fi si subiective, lupta dintre sas si ruso-ebraicul Ponta se anunta deosebit de acerba, datele preliminare centralizate din diverse sondaje (le eliminam pe cele subiective comandate de partide) indicand o finala stransa gen Geoana-Basescu in anul 2009 (cand Geoana a fost presedinte virtual pentru o noapte).

Cum realitatile ultimilor ani politici demonstreaza ca voturile nu conteaza decat pt. cei alesi si niciodata pt. alegatori, in Romania neexistand politici de dreapta sau de stanga, ci doar smenuieli pe dreapta sau pe stanga si un dezinteres comun total din partea alesilor pt. cetateni, este de asteptat ca la alegerile prezidentiale din acest an sa se repete situatia din 2009 sau de la referendumul din 2012. In 2009 nu a castigat Basescu intrucat ar fi fost mai convingator pt. alegatori decat Geoana, ci pur si simplu romanii i-au acordat vot masiv negativ lui Geoana pt. faptele sale concrete (lipsa sa crasa de credibilitate, a ne aduce aminte vizita la interlopul S.O. Vantu in miez de noapte). La referendumul din 2012 romanii nu i-au acordat lui Ponta cele 7,5 milioane de voturi intrucat acesta ar fi fost mai convingator decat Basescu, ci pur si simplu romanii i-au acordat voturi negative lui Basescu tot pt. faptele sale concrete. Acum urmeaza Ponta la rand, vot tot pt. faptele sale concrete, si nu vot pt. Iohannis!

Urmare a celor mentionate si tinand cont de stilul romanilor de a acorda vot negativ unui candidat nu pt. ca ar fi mai bun celalalt, ci pt. a-l faulta efectiv pe candidatul care are deja la activ fapte politice concrete onorate sau nu, precum si de faptul ca Iohannis are la acest moment o imagine pozitiva sau neutra asupra celor mai multi romani, urmeaza ca la alegerile prezidentiale din acest an si Ponta sa ajunga in situatia pragmatica de a fi votat nu ca inocent politic, ci si pt. faptele sale concrete si ale formatiunii/aliantei sale politice din timpul mandatului de premier. Aici Ponta are o problema serioasa si care ii poate deveni fatala (merita): a promis prea multe inainte de a fi inscaunat din care nu a realizat aproape nimic. Caz in care este de asteptat sa primeasca suficient de multe voturi negative, incat sa piarda alegerile in fata lui K. Iohannis.


CE A FACUT SAU NU A FACUT PONTA SI ALIANTA SA POLITICA PENTRU MILITARI?

In primul rand ca Ponta nu a adoptat in calitate de premier nici macar un singur act normativ dintre cele solicitate in mod legitim de catre militari fie ei in rezerva sau activi si promise de premier (coalitia sa). Si chiar mai mult! Principalul proiect de lege asteptat de militarii atat in rezerva, cat mai ales in activitate si initiat in cadrul Guvernului (si despre care este evident ca a fost doar o momeala electorala aruncata militarilor inainte de alegerile parlamentare, cum se pare ca si acum va fi aruncat ca nada inaintea alegerilor prezidentiale), respectiv cel al Legii pensiilor militare de stat - nu a primit nici macar avizul Guvernului pt. a intra in dezbatere in Parlament, fiind blocat de 3 ani de Guvernul Ponta. Adica de Ponta insusi!

Cunoastem ca in peste 2 ani de mandat, Ponta si-a declinat orice responsabilitate in a adopta macar un singur act normativ pentru militarii in rezerva sau activi, pasand in exclusivitate aceasta sarcina la misto catre Parlament (caruia in fapt, tot Ponta ii dicteaza ce legi sa adopte sau sa nu adopte), iar singurul proiect de lege initiat in cadrul Guvernului nu este nici macar avizat de Guvern. In ceea ce priveste actele normative adoptate de Parlament vizand militarii in rezerva, am mai discutat despre acestea: sunt 2 mistocarii legislative adoptate de alianta politica a lui Ponta, respectiv Legea nr. 112/2012 si Legea nr. 241/2013 in urma carora militarii in rezerva cu pensii diminuate de regimul Boc-Basescu au ramas tot cu banii luati si tot cu pensiile diminuate, in ultima situatie diferind doar metoda diminuarii fata de vremurile lui Boc (Legea nr. 241/2013 legifereaza metoda diminuarii prin schema financiara a neactualizarii pensiilor celor in cauza care au devenit astfel inghetate pt. cca. 70 000 de rezervisti - la multi pe viata).

Dar mai bine sa sintetizam faptele politice concrete ale lui Ponta si ale aliantei sale politice transformate in voturi la alegerile prezidentiale:

1]. Zero voturi lui Ponta pentru neavizarea de catre acesta a proiectului Legii pensiilor militare de stat  si pt. neadoptarea de catre alianta sa politica a respectivei legi la modul concret, deci pana la alegerile prezidentiale. Asadar, Ponta = minim 900 000 de voturi negative voturi de la militarii activi, in rezerva si familiile acestora (acesta este numarul estimativ insumand cca. 300 000 militari activi si in rezerva, pt. fiecare militar adaugandu-se si voturile  a minim 2 membri extrem de apropiati ai familiei).

2]. Zero voturi lui Ponta pentru extragerea in mod ipocrit - adica dupa preluarea puterii politice de catre Ponta, din proiectul initial al Legii nr. 112/2012 (proiectul initial este PL-x nr. 102/2012, era deja votat de Senat in forma initiala in momentul preluarii puterii politice de catre Ponta) a principalelor 2 prevederi care vizau indreptarea unor abuzuri contra a cca. 70 000 de rezervisti cu pensii diminuate, respectiv reintregirea pensiilor acestora si rambursarea sumelor retinute de stat. Acest fapt s-a intamplat la data de 14.06.2012. In ce consta ipocrizia? Proiectul initial apartinea chiar parlamentarilor din alianta lui Ponta cand aceasta se afla in opozitie, iar cand alianta a ajuns la putere si Ponta premier, alianta lui Ponta a modificat pur si simplu proiectul initiat (care in mod paradoxal era aprobat si de Senat) extragand prevederile mentionate la votul in Camera Deputatilor, urmare a avizului negativ a lui Ponta. Urmare a celor mentionate: Ponta = minim 210 000 de voturi negative de la militarii in rezerva cu pensiile diminuate si membrii apropiati ai familiilor acestora pacaliti de Ponta la data de 14.06.2012la doar o luna de la preluarea puterii. [Nota: 210 000 este nr. estimativ insumand cca. 70 000 militari in rezerva cu pensii diminuate, pt. fiecare militar adaugandu-se si voturile  a minim 2 membri extrem de apropiati ai familiei. In conditiile in care nu va fi adoptata Legea pensiilor militare (nu va fi in mod precis adoptata), nr. de 210 000 de voturi negative se subsumeaza nr. de 900 000 precizat la pct. 1]. In caz nerealist al adoptarii legii, cele 210 000 voturi negative vor actiona oricum, iar la acestea se vor adauga din spirit de camaraderie si voturile altor militari neafectati direct de problema in cauza. Par putine voturi, dar Geoana a pierdut pt. o diferenta de 3 ori mai mica].

3]. Zero voturi lui Ponta pentru ofensa adusa celor 70 000 de rezervisti cu pensii diminuate de Boc-Basescu, care ulterior au fost inghetate de Ponta in urma emiterii de catre coalitia sa politica a Legii nr. 241/2013. Va readucem aminte ca legea emisa de coalitia lui Ponta este o capodopera nu doar a ipocriziei politice romanesti, ci mondiale. Prin articolul 1(1) din lege, Ponta s-a prefacut ca reintregeste de la 1 octombrie 2013 pensiile diminuate ale rezervistilor de catre regimul Boc-Basescu, insa prin art. 1(4) pensiile asa-zis reintregite nu mai sunt actualizate ca la ceilalti pensionari din Romania, ci sunt pur si simplu inghetate (la multi pe viata). Esenta acestei cacealmale de legi este ca prin neacordarea actualizarilor precum celorlalti pensionari si celor 70 000 de rezervisti, Ponta recupereaza an de an toate sumele acordate cu titlul de reintregire, astfel incat in final cei in cauza revin exact in aceeasi situatie de diminuare a pensiilor de dinainte de intrarea in vigoare a legii. Legea este considerata pe drept o ofensa de catre cei in cauza, intrucat tertipul financiar folosit in lege induce ideea ca pontistii care au emis-o au mizat pe ignoranta celor 70 000 de rezervisti cu pensii diminuate care nu ar realiza ca d.p.d.v. matematic si financiar prevederile art. 1(4) anuleaza prevederile art. 1(1), respectivii ramanand tot cu pensiile diminuate. Urmare a celor mentionate: Ponta = minim 210 000 de voturi negative de la militarii in rezerva cu pensiile diminuate si membrii apropiati ai familiilor acestora pacaliti de Ponta prin Legea nr. 241/2013[Nota: 210 000 este nr. estimativ insumand cca. 70 000 militari in rezerva cu pensii diminuate, pt. fiecare militar adaugandu-se si voturile  a minim 2 membri extrem de apropiati ai familiei. Nu se insumeaza nr. de la pct. 2] fiind vorba de aceleasi persoane afectate. Se mentin precizarile finale de la pct. 2].

4]. Zero voturi lui Ponta pentru ofensa si discriminarea aduse celor 70 000 de rezervisti cu pensii diminuate de Boc-Basescu si inghetate de Ponta prin Legea nr. 241/2013, urmare a initierii de catre coalitia lui Ponta a unui proiect de lege, respectiv Proiectul L. Nr. 951/11-12-2013 care stabileste ca  se restituie sumele retinute tuturor fostilor beneficiari ai pensiilor de serviciu, cu exceptia militarilor si politisitilorSe mentin precizarile finale de la pct. 2]. Ofensa este prea fatisa, concluzia fiind ca doar militarii si politistii trebuie sa fim fraierii finali!

5]. Zero voturi lui Ponta pentru ofensa si discriminarea aduse tuturor militarilor in activitate, preluate de la regimul Boc-Basescu si mentinute de Ponta si coalitia sa pt. neabrogarea din Legea nr. 284/2010 a salarizarii unitare a Art. 92 (1) din Cap. 2 din Anexa nr. VII. Care prevede pe scurt faptul ca militarii sunt remunerati pt. un volum de munca care poate fi impus obligatoriu pt. 24 de ore din 24 si 7 zile din 7 (retribuire la zile calendaristice) in conditiile in care sunt in aceleasi trepte de salarizare cu alte categorii de cetateni care insa isi castiga remuneratiile pt. un volum de munca de maxim 8 ore pe zi si 5 zile pe saptamana (retribuire la zile lucratoare). Aici este o problema si destul de grava. Ideea de baza a asa-zisei reforme in domeniul legislatiei muncii si a pensiilor, a fost cea de egalizare a unor drepturi pt. diverse categorii de cetateni. Militarii au fost trecuti in sistemul public de pensii de Boc-Seitan fiind considerati nesimtiti pt. faptul ca au beneficiat de pensii de serviciu. Numai ca atat Boc-Seitan, cat si ulterior Ponta-M.Campeanu-R. Plumb au tacut si tacmalc asupra faptului ca in Legea nr. 284/2010 a salarizarii unitare apar 2 categorii de cetateni: unii simtiti care sunt remunerati la salarizare ca boierii la zile lucratoare si militarii nesimtiti care sunt remunerati precum sclavii la zile calendaristice? In conditiile in care legea mentionata stabileste la art. 3 faptul ca "Sistemul de salarizare reglementat prin prezenta lege are la bază următoarele principii: c) echitate şi coerenţă, prin crearea de oportunităţi egale şi remuneraţie egală pentru muncă de valoare egală (...)". Nu mai calculam voturile negative pt. Ponta! Oricum, este culmea nesimtirii siipocriziei si incompetentei in a sustine ca politician ca militarii nu trebuie sa aiba drept de pensii de serviciu - intrucat ar beneficia de un privilegiu  fata de alti cetateni, in conditiile in care prin Legea nr. 284/2010 (a salarizarii unitare) toti cetatenii au privilegiul sa castige in 8 ore de munca aceleasi remuneratii cat militarii in 24 de ore, si unii si ceilalti fiind  introdusi oficial in aceleasi trepte de salarizare dupa principiul remuneraţie egală pentru muncă de valoare egala.  

6]. Zero voturi lui Ponta pentru ofensa si discriminarea aduse tuturor militarilor in activitate şi în rezervă din grupa extrema de munca denumita ALTE CONDITII (denumire cam anosta ce-i drept - insa aceasta este grupa care include profesiile cu risc extrem din armata). Este o deviatie legislativa veche preluata de la regimul Boc-Basescu, dar  mentinuta si de Ponta si coalitia sa. Anomalia pe scurt este urmatoarea: in Romania, prin Legea nr. 263/2010 a pensionarii unitare care ii priveste pe militarii care se pensioneaza incepand cu unul 2011, si prin Legea nr. 119/2010 care ii priveste pe militarii pensionati inainte de anul 2011, 2 grupe de munca pt. militari diferite in teorie atat legislativ, cat si ca risc profesional - au acelasi tratament financiar la pensionare. Problema este pe cat de stupida, pe atat de reala!

Desi poate parea plicitisioare, problema merita detaliata incat scoate la suprafata superficialitatea crasa a tuturor ministrilor de la munca incepand cu Seitan si terminand cu R. Plumb, a tuturor ministrilor de finante incepand cu Pogea si terminand cu Ioana Petrescu si a tuturor premierilor incepand cu Boc si terminand cu Ponta. In cele 2 legi mentionate, desi militarii sunt incadraţi legislativ în 4 grupe de muncă cu risc profesional diferit si care ar trebui sa fie tratate financiar la pensionare in mod diferit una fata de cealalta, descoperim ca  în realitate acest lucru are caracter doar teoretic, intrucat militarii din grupa „alte condiţii” nu au niciun avantaj financiar sau de altă natură faţă de militarii din grupa de risc inferior denumita „condiţii speciale”, cele 2 grupe fiind tratate efectiv ca una şi aceeaşi grupă de muncă. La modul practic, militarii din ambele grupe mentionate se pensioneaza la aceeasi varsta si pt. ambele grupe beneficiul este de 50% majorare punctaj pt. fiecare an lucrat efectiv indiferent în care dintre cele 2 grupe de muncă. 

Cauza deviaţiei legislative este atat de stupida, incat Seitan, M. Sarbu, M. Campeanu sau R. Plumb ar trebui sa se ascunda in ceata pt. incompetenta lor, alaturi de fostii ministri de finante Chitoiu si Ialomitianu incolonati dupa Boc, in frunte cu Ponta si ministresa Ioana Petrescu de la Harvard! Ce se intampla? Art. 8 c) din Legea nr. 119/2010 si art. 18 c) din Legea nr. 263/2010 a pensionarii unitare, realizeaza o diferenta pur teoretica intre militarii din grupa alte conditii si militarii din grupa conditii speciale in sensul ca celor din grupa alte conditii li se acorda perioade suplimentare la vechimea in munca de 12 luni pt. fiecare an lucrat in alte conditii, spre deosebire de militarii din grupa conditii speciale carora li se acorda perioade suplimentare la vechimea in munca de 6 luni pt. fiecare an lucrat in conditii speciale.  Intrucat perioadele suplimentare sunt convertite in punctaje, iar punctajele in bani, intre cele 2 categorii ar trebui sa existe si o diferentiere financiara la pensie. Dar nu exista! Din cauza faptului ca  Art. 27 (3) c) din Legea nr. 263/2010 a pensionarii unitare prevede aceeaşi cotă de contribuţii sociale de 41,3% pt. „condiţii speciale şi alte condiţii de muncă”, ca şi cum ar fi una şi aceeaşi grupă de muncă, ceea ce in cazul militarilor din punct de vedere legal este fals! Aceasta prevedere este în contradicţie cu însăşi intenţia legiuitorului, întrucât Art. 27 (2) c) din Legea nr. 263/2010 prevede astfel: „Cotele de contribuţii de asigurări sociale sunt diferenţiate în funcţie de condiţiile de muncă normale, deosebite, speciale şi alte condiţii de muncă.” Ori, în cazul grupei „alte condiţii” Art. 27 (3) nu mai face diferenţierea în funcţiile de condiţiile de muncă, faţă de grupa „condiţii speciale”. In situatia data se intampla astfel: militarii indiferent in care dintre cele 2 grupe de munca sunt incadrati, beneficiaza la iesirea la pensie de 50% majorare de punctaj pt. fiecare an efectiv lucrat. Caz in care cele 12 luni acordate teoretic ca perioade suplimentare la vechimea in munca celor din grupa alte conditii nu prezinta absolut nicio relevanta. Mai stupid ca atat, nici ca nu poate exista in vreo legislatie!

Intr-una din interventiile pe vremea cand era ministrul muncii M. Campeanu, M.M.P.S. a admis anomalia (printr-un secretar de stat - Georgeta Bratu), insa s-a disculpat prin faptul că Art. 27 (3) din Legea nr. 263/2010, nu reprezintă decât integrarea în textul de lege a unei prevederi neadaptate din Legea nr. 571/2003 (Codul Fiscal), la realitatea faptului că prin Legea nr. 119/2010 si Legea nr. 263/2010 şi H.G. nr. 1294/2001, pt. militari grupa „alte condiţii” este o grupă distinctă de muncă faţă de grupa „condiţii speciale”. Cu alte cuvinte, pt. a fi transpusă şi din punct de vedere financiar diferenţierea între cele 2 grupe de muncă, este necesară în primul rând modificarea Legii nr. 571/2003 (Codul Fiscal) care să majoreze cotele de contribuţii sociale pt. grupa „alte condiţii”, astfel încât nivelul de contribuţie să reflecte existenţa perioadelor suplimentare acordate la vechimea in munca de 12 luni pt. fiecare an lucrat în grupa “alte condiţii”. Art. 296^18, alin. 3, lit. a^3) din Legea nr. 571/2003 (Codul Fiscal) stabileşte cotă unică de contribuţii de 41,3% pentru grupa unica de munca pt. cetatenii civili "condiţii speciale şi alte condiţii de muncă" [din care 10,5% pentru contribuţia individuală (angajat) şi 30,8% pentru contribuţia datorată de angajator]”. Secretarul de stat a constatat anomalia, M. Campeanu si Chitoiu au plecat cum a venit lasand deviatia legislativa la fel, iar acum cu R. Plumb, Ioana Petrescu si Ponta lucrurile au ramas neschimbate!

Ce s-a întâmplat, este evident! Prevederea menţionată din Legea nr. 571/2003 (Codul Fiscal), datează dinaintea introducerii militarilor în sistemul public de pensii prin Legea nr. 119/2010 şi Legea nr. 263/2010. Înainte de trecerea militarilor în sistemul public de pensii, fie prin Legea nr. 119/2010, fie prin Legea nr. 263/2010, au operat diverse legi privind grupele de muncă pentru cetăţenii contributori (militarii nefiind contributori) şi care în esenţă au format 3 grupe de muncă, respectiv grupa “condiţii normale”, grupa „condiţii deosebite” şi grupa unica de munca denumită „condiţii speciale şi alte condiţii”. În acest context a fost introdus Art. 296^18, alin. 3, lit. a^3) din Legea nr. 571/2003 (Codul Fiscal), respectiv în contextul în care pt. cetăţenii contributori (altii decat militarii) a existat o grupa unică de muncă denumită grupa „condiţii speciale şi alte condiţii”.

Numai ca in domeniul militar, începând cu anul 2001, a intrat în vigoare H.G. nr. 1294/2001 care a departajat grupele de muncă pt. militari în 4 grupe, şi nu în 3, respectiv: grupa “condiţii normale”, grupa „condiţii deosebite”, grupa „condiţii speciale” şi grupa „alte condiţii”. Departajarea între grupele de muncă pt. militari a fost realizată în mod adecvat, în baza Legii nr. 164/2001 privind pensiile militare de stat, astfel incat prin legea mentionata militarii din alte conditii au fost diferentiati la pensionare de militarii din conditii speciale. Odată cu trecerea militarilor în sistemul public de pensii prin Legea nr. 119/2010 şi Legea nr. 263/2010, în cele 2 legi a fost integrată şi H.G. nr. 1294/2001, militarii fiind în continuare categorisiti in 4 grupe de muncă, respectiv grupa “condiţii normale”, grupa „condiţii deosebite”, grupa „condiţii speciale” şi grupa „alte condiţii”.

Insa, in contextul legislativ creat prin trecerea abuziva si aleatorie a militarilor in sistemul public de pensii incepand cu anul 2011, Ministerul Finantelor nu a mai diferentiat (nici macar nu a fost sesizat de Ministerul Muncii sau de ministerele/direct vizate din domeniul apararii, ordinii publice si sigurantei nationale) si cotele de contributii de asigurari sociale in cazul militarilor din grupa alte conditii fata de militarii din grupa conditii speciale, desi in legislatia de pensionare cele doua grupe de munca sunt diferentiate legislativ. Meseriasii care au ticluit  Legea nr. 119/2010 şi Legea nr. 263/2010 au preluat cucopy-paste din Codul Fiscal cotele de contributii de asigurari sociale in conditiile in care C.F. nu a fost adaptat existentei a 4 grupe de munca pt. militari.

In fine, in practica povestea este astfel: un militar din grupa alte conditii si care are o profesie de risc extrem - sa zicem cercetas prin parasutare (pilot, scafandru, alpinist, parasutist, pirotehnist, orice militar in razboi/campanie/teatrele de operatii) si un militar din grupa conditii speciale in care exista si functii care efectiv nu risca nimic - sa zicem sef birou financiar/juridic/personal/etc., urmeaza sa se pensioneze. Ambii au drept de pensionare la aceeasi varsta pt. grupa de munca, ambii au aceeasi majorare de punctaj de 50% pt. grupa de munca! Caz in care, cand iesi la pensie din grupa alte conditii incepi sa te intrebi daca nu era mai bine sa te fi facut contabilm muzicant sau preot militar in armata din moment ce riscul pt. cele 2 grupe de munca este tratat identic la pensionare, cu toate ca grupele de munca sunt diferentiate teoretic in legislatie! Alt exemplu: personalul unei unitati de infanterie pe timp de pace intra in grupa conditii speciale, sa zicem ca pazeste permanent Cimitirul Ghencea. Personalul unei alte unitati de infanterie lupta in Afganistan (in Rusia, in Romania - nu conteaza) si pt. perioada respectiva intra automat in grupa de risc extrem alte conditii. La pensionare nu exista insa nicio diferenta de tratament intre personalul celor 2 unitati indiferent ca a jucat table in tara sau a luptat cu talibanii sau rusii, si unii si altii beneficiind de aceeasi majorare de punctaj de 50%, chiar daca la un moment dat s-au aflat in 2 grupe de munca cu risc diferit. In ceea ce priveste diminuarea pensiilor unor militari in urma schimbarii legislatiei, mare parte dintre cei afectati fac parte din grupa de risc extrem alte conditii si se datoreaza stupiditatii si superficialitatii  legislative mentionate. Si ce daca? Si mai sunt unii care pretind ca intre Seitan, M. Campeanu si R. Plumb ar fi diferente profesionale sau doctrinare! Sau intre Chitoiu si I. Petrescu! Sau intre Boc si Ponta! Care diferente din moment ce si unii si altii sunt atat de superficiali profesional (sau rau-intentionati, mai putin probabil - sunt efectiv habarnisti, nici nu au citit si nici macar nu inteleg legile din domeniile lor de activitate) incat sa gestioneze o legislatie cu 2 grupe diferite de munca tratate ca una singura, mai ales in conditiile in care riscurile profesionale sunt atat de evident diferite intre cele 2 grupe?

Revenind la voturile negative de care va beneficia Ponta din partea militarilor din grupa discriminata ALTE CONDITII! Nu ne mai complicam sa le calculam, asa cum pe ale lui Boc le-au numarat niste diletanti precum Ialomitianu si Sulfina Barbu pana cand Boc si-a rupt gatul, pe a le lui Ponta or sa le numere alti aventurieri politici precum Rovana Plumb si Ioana Petrescu!

7]. Zero voturi lui Ponta pentru ofensa adusa atat militarilor in activitate, cat si in rezerva din M.Ap.N. (si nu numai) pt. faptul ca a resubordonat ministerul naşului său Gabriel Oprea initial prin Decizia nr. 20/2013, ulterior prin Decizia nr. 79/2014 in conditiile in care cel in cauza a sprijinit din plin regimul Boc-Basescu pt. ca cele mentionate la pct. 1-6 sa se inample. Fara alte calcule!

8]. Zero voturi lui Ponta pentru ofensa adusa atat militarilor in activitate, cat si in rezerva in urma faptului ca in urmafiguratiei sale de a se muta in sediul S.M.G., l-a scos in mod insultator pe seful institutiei din biroul traditional al sefilor S.M.G. (alungand liderul indubitabil al militarilor de cariera din orice vreme si orice generatie, in mod umilitor, langa usa de la intrarea in M.Ap.N.), precum si pentru faptul ca a dispus sa fie fie data jos si ascunsa/aruncata galeria sacra cu imaginile fotografice ale tuturor sefilor Marelui Stat Major/S.M.G. de la inceputuri pana in prezent [Detalii in articolul analistului militar de prim rang Ion Petrescu:  "Grav atentat la identitatea Statului Major General şi la imaginea Armatei României". Felicitari inca o data renumitului analist militar pt. dezvaluirile sale si care in pofida faptului ca este un om deosebit de calm, la acest moment protesteaza contra premierului, a se vedea inseratul permanent "The prime minister must go home"]!

9].  Zero voturi lui Ponta din partea zecilor de mii de rezervisti romani (si a membrilor familiilor acestora) care sub regimul Ponta continua sa se tarasca prin tribunalele patriei la fel ca sub regimul Boc-Basescu! Aici mai este o problema care nu tine doar de demnitate, ci si de prestigiul Romaniei in fata altor natiuni! Un stat cu zeci de mii de militari prin tribunale spune totul despre conducatorii acelui stat!

10]. Zero voturi lui Ponta si din partea sutelor de rezervisti (pe surse - sunt 900 de cazuri doar in M.Ap.N. - probabil ca sunt mult mai multe in tara) executati silit fiscal in acest moment cu diminuari de 1/3 din pensii oricum "inghetate" de acelasi regim Ponta. La care mai adaugam si un numar de rezervisti cu hotarari irevocabile ale justitiei care nu sunt puse pur si simplu in executare de ministere. [In cele din urma a iesit la suprafata si care este cauza pt. care ministerele executa anumite H.J.D. si nu executa alte H.J.D.. Acele H.J.D. care nu sunt executate de ministere sunt cele in care instantele precizeaza faptul ca au mentinut pensiile de serviciu in plata unor militari si politisti in conditiile in care instantele au constatat ca ministerele au emis decizii de pensii rezervistilor in 2011, incalcand in 2011 atat o decizie definitiva a I.C.C.J., cat si o lege a statului roman. Ceea ce este extrem de grav intrucat fapta nu este prescrisa pt. persoanele responsabile care au decis acest lucru, fapta fiind in fapt de natura penala. In concluzie, ministerele nu executa (inca) astfel de H.J.D. nu pentru faptul ca ar mentine in plata pensiile de serviciu unor militari, ci pt. faptul caacestea atrag raspunderea  pt. deciziile luate in 2011 a unor diversi factori de decizie care au incalcat la vremea respectiva atat o  decizie definitiva a I.C.C.J., cat si o lege a statului roman - printre care si G. Oprea]. Referitor la cele mentionate, dovezile concrete sunt prezentate in materialele precedente, materialul nefiind simpla propaganda fara acoperire! Da, in timpul lui Ponta - rezervistii cu pensii diminuate de Boc sunt "inghetati" de Ponta, in plus mai sunt si executati fiscal silit in regimul Ponta, iar H.J.D. care atrag si raspunderea lui G. Oprea nu sunt puse in executare!


11]. Zero voturi lui Ponta pt. mentinerea interdictiilor de drepturi si libertati fundamentale impuse militarilor prin Sectiunea a 3 din Legea nr. 80/1995 (Statutul cadrelor militare) si prin art. 25 din Legea nr. 384/2006 (Statutul soldatilor si gradatilor profesionisti). Cateva detalii! Interdictiile de drepturi si libertati fundamentale impuse militarilor limiteaza pur si simplu veniturile lor si contributiile lor la pensii. Aceste interdictii nu se mai justifica in conditiile in care militarii au devenit salariati si pensionari "unitari", intrucat creeaza discriminarea acestora in raport cu drepturile altor cetateni inclusiv asupra drepturilor de pensie. Exemple: un oarecare cetatean are dreptul sa infiinteze si sa administreze o firma ceea ce inseamna venituri mai mari si contributii mai mari la pensii. Militarii nu au acest drept, fiindu-le astfel obstructionat dreptul atat la obtinerea unor venituri mai mari, cat si a unor pensii mai mari urmare a respectivelor venituri. Situatia se repeta in cazul interdictiei impuse militarilor de a indeplini functii publice. Ceea ce inseamna din nou obstructionarea dreptului de a obtine venituri mai mari si de a beneficia de pensii mai mari. In consecinta, nu este posibil ca pe de o parte sa fii declarat salariat si pensionar "unitar", iar pe de alta parte sa ti se interzica sa obtii venituri si sa contribui suplimentar la propriile pensii. Mai sunt si alte interdictii de drepturi fundamentale. Problema este ca toate aceste interdictii se aplica doar militarilor dintre toti salariatii si pensionarii "unitari". Magistratii isi justifica dreptul la pensie de serviciu exact prin limitarile de drepturi si libertati fundamentale si este corect ca interdictiile impuse unui grup/categorii profesionale sa fie compensate legislativ cu altceva, altfel este fascism. Numai militarii au ramas in stare hibrida: salariati si pensionari "unitari", dar cu limitari de drepturi si libertati fundamentale precum ale magistratilor. Acesta este stat de drept? Nu este! Pt. a fi stat de drept, politicienii cu Ponta in frunte, trebuie sa se decida: ori ridica si militarilor toate limitarile si interdictiile de drepturi fundamentale, ori compenseaza interdictiile de drepturi fundamentale cu altceva, exact ca la magistrati, altfel este discriminare in forma pura, cu nuante de fascism! Dar Ponta nu va decide nimic, dovedind astfel ca este total de acord cu terorismul legislativ conceput de Boc-Basescu la adresa militarilor romani.

 12]. Zero voturi lui Ponta urmare a ignorarii de catre acesta si coalitia sa a Raportului special al Institutiei "Avocatul Poprului" privind consecinţele eliminării pensiilor de serviciu, institutie democratica de prim rang integrata OMBUDSMAN, raportat inaintat Parlamentului si Executivului in ianuarie 2013. Extras cu recomandarea punctuala a Institutiei Av. Poporului pentru Ponta si coalitia sa politica: "Pentru pensiile de serviciu stabilite în baza legislaţiei existente la apariţia Legii nr. 119/2010, revenirea la denumirea şi cuantumul pensiilor de serviciu anterioare promulgării Legii nr. 119/2010". Recomandare argumentata in cel mai democratic mod cu putinta: "desfiinţarea pensiilor prevăzute în Legea nr. 119/2010 a adus atingere unui drept dobândit, acela de pensie de serviciu; aceasta nu este diminuată temporar sau impozitată pe o perioadă nedefinită de timp, este pur şi simplu desfiinţată. (...) Pensia de serviciu şi pensia din sistemul public nu reprezintă un singur drept, astfel că în fapt, dreptul la pensie de serviciu a dispărut cu totul!" Si ce daca? La aproape 2 ani dupa raportul special, nu s-a intamplat nimic si nici nu se va intampla pana la prezidentiale! Concluzia nu poate fi decat ca Ponta exact ca si Boc/Basescu, nu da nici 2 bani pe democratie si pe drepturile cetatenilor!

13]. Zero voturi lui Ponta pt. gogorita transmisa mediatic (personal sau prin Rovana Plumb) ca C.E. interzice pensiile de serviciu in U.E. In fapt, U.E./C.E. nu interzice nimic niciunui stat, ci realizeaza recomandari. Gogorita consta in faptul ca afirmatiile lui Ponta sunt valabile doar cand este vorba despre militarii romani. Intrucat in Romania magistratii si consilierii Curtii de Conturi au pensii de serviciu. Prin urmare nu exista nicio interdictie si nici nu exista directive ale C.E/U.E. care sa fi declarat ca in Romania, magistratii si consilierii Curtii de Conturi sunt albi - si merita pensii de serviciu, iar militarii sunt negri - si nu au drept la pensii de serviciu! Pe de alta parte, din U.E./C.E. fac parte mai multe state, nu doar Romania! Daca privim spre vest, sa zicem spre Marea Britanie, descoperim ca militarii britanici au drept de pensie militara (orice militar de la general la soldat pt. o vechime de minim 18 ani in serviciul militar) si britanicii nici au vreun gand sa retraga militarilor lor acest drept. Ceea ce reconfirma ca ceea ce transmite Ponta prin Romania, sunt simple gogorite. Nu in ultima instanta, fiind vorba de voturi la alegerile prezidentiale, orice roman doreste sa voteze un presedinte al Romaniei si nu o marioneta a C.E./U.E.!



14]. Zero voturi lui Ponta - si aici este vorba deja de milioane de voturi negative pt. emiterea de catre Ponta (in realitate este copierea unei ordonante a lui Boc) a O.U.G. nr. 103/2013 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2014, precum şi alte măsuri în domeniul cheltuielilor publice. Act normativ prin care premierul Ponta face exact ceea ce a facut si Boc, respectiv isi bate joc de cetatenii care si-au castigat diverse drepturi in instante in actiunile indreptate contra statului, in sensul ca cetatenii respectivi in loc sa isi imediat drepturile acordate de instante, beneficiaza de acestea la misto, adica intr-un cincinal, desi statul le-a luat respectivele drepturi intr-o zi. Pentru conformitate, art. 21 din O.U.G. nr. 103/2013:

(1) Plata sumelor prevăzute prin hotărâri judecătoreşti având ca obiect acordarea unor drepturi de natură salarială stabilite în favoarea personalului din instituţiile şi autorităţile publice, devenite executorii în perioada 1 ianuarie–31 decembrie 2014, se va realiza astfel:
a) în primul an de la data la care hotărârea judecătorească devine executorie se plăteşte 5% din valoarea titlului executoriu;
b) în al doilea an de la data la care hotărârea judecătorească devine executorie se plăteşte 10% din valoarea titlului executoriu;
c) în al treilea an de la data la care hotărârea judecătorească devine executorie se plăteşte 25% din valoarea titlului executoriu;
d) în al patrulea an de la data la care hotărârea judecătorească devine executorie se plăteşte 25% din valoarea titlului executoriu;
e) în al cincilea an de la data la care hotărârea judecătorească devine executorie se plăteşte 35% din valoarea titlului executoriu.

Si aceasta nu este totul! Victor-Viorel Ponta, prin O.U.G. nr. 103/2013, a mai subminat un pic si puterea judecatoreasca, incalcand si Constitutia, prin efectele Aln. (2), din Art. 21 din O.U.G. nr. 103/2013, ceea ce dovedeste ca premierul nu este decat o clona doctrinara a lui Emil Boc. Mostra de subminare a justitiei si a statului de drept: Art. 21 (2) : "În cursul termenului prevăzut la alin. (1), orice procedură de executare silită (nota: este vorba de actiunile de executare silita indreptate de cetateni contra institutiilor statului care nu executa de buna voie hotararile judecatoresti favorabile cetatenilor) se suspendă de drept". Cu alte cuvinte, puterea executiva marca Ponta obstructioneaza pe fata puterea judecatoreasca si face misto de cetatenii care si-au castigat drepturile in instanta - lungind termenele de aplicare laSfantu' Asteapta, in conditiile in care aceeasi putere executiva ii executa fiscal pe cetateni (gravide, pensionari - nu conteaza) in 15 zile (dovezile concrete sunt in materialele precedente).

[Ca fapt divers, pe baza ordonantei mentionate - ministrul apararii M. Dusa, a emis si el contra militarilor care isi castiga drepturile in instante Ordinul nr. 50/2014. Nu mai era necesar in conditiile in care exista oricum O.U.G. nr. 103/2013, dar trebuia sa isi dovedeasca cumva si acesta zelul pentru seful sau Ponta in masurile luate de acesta contra cetatenilor!] In orice situatie, O.U.G. nr. 103/2013 emisa de Ponta aduce atingere drepturilor a milioane de cetateni. Ca sa nu mai discutam despre faptul ca fiind un act normativ de guvern, poate fi modificat oricand de Ponta (succesorul lui) astfel cetatenii in cauza sa isi primeasca drepturile nu doar peste 5 ani, ci peste 10, 25 sau 75 de ani!


Speram ca materialul contine suficiente argumente atat pt. militarii atat activi, cat si in rezerva, dar si pt. membrii familiile noastre, incat fiecare sa voteze cerebral - in niciun caz sentimental! Vot care in esenta este sintetizat in protestul decent al jurnalistului si analistului militar de prim rang Ion Petrescu in inseratul-protest"The prime minister must go home"!

Postări populare de pe acest blog

GLORIE EROILOR NEAMULUI ROMANESC. In data de 29 MAI 2014 de INALTAREA DOMNULUI sarbatorim ZIUA EROILOR.

Mormantul Ostasului Necunoscut Mareste imaginea. Mormantul Ostasului Necunoscut este un simbol unic al recunostintei nationale si al cinstirii pe care poporul roman o datoreaza celor care si-au dat viata pentru apararea, libertatea si demnitatea tarii noastre. In luptele mondiale de la inceputul secolului trecut, Romania a pierdut aproape un milion de soldati si oameni de rand. Pe langa cimitirele si monumentele ridicate in orasele si satele tarii, in anul 1923, in Parcul Carol I, din Bucuresti, a fost inaugurat "Mormantul Ostasului Necunoscut". Acest lucru se datoreaza mai ales Societatii "Mormintele Eroilor Cazuti in Razboi", infiintata in 1919 si transformata ulterior, in anul 1927, in Societatea "Cultul Eroilor". Mormantul Ostasului Necunoscut In anul 1923, la indemnul Societatii Eroilor, s-a luat decizia ca jertfa tuturor eroilor necunoscuti sa fie simbolizata de un monument special: &quo
Soţia lui Iohannis avea baza de date cu copii de vânzare 27 Aug 2014 Carmen Lăzurcă - Iohannis a fost profesoară la Şcoala specială din Sibiu Liberalul Klaus Iohannis, candidat la Preşedinţie, este acuzat că împreună cu soţia sa, Carmen, a intermediat în anii '90 înfierea unor copii unui cuplu canadian despre a căror soartă nu se mai ştie nimic de 14 ani, bănuindu-se că ar fi fost traficaţi pentru organe. Înaintea intermedierii adopţiilor, soţii Iohannis aveau o radiografie completă a situaţiei copiilor cu probleme din judeţ ce puteau fi folosiţi ca marfă. Şi aceasta pentru că el, Klaus, era inspector şcolar, iar ea, Carmen, profesoară de engleză la Şcoala Specială din Sibiu. Dar liantul în această afacere era soţia lui Iohannis, cea care i-a adus pe canadieni să vadă copii, profesoară de engleză şi aspirantă la statutul de Primă Doamnă. Tânăra profesoară Carmen Lăzurcă s-a angajat la Şcoala Specială din Sibiu deoarece  nu primise repartiţie în oraşul Sibiu. Tânar

Poezia este geniala : LECTIE DE ISTORIE.

LECTIE DE ISTORIE" de Nicolae Dragusin Mi-a rămas săpat în minte de pe când copil eram Că sunt Om, că am o tară si o Limbă si un Neam Că-n adâncul gliei sfinte stau de veacuri motii mei Că din ei răsare pâinea si prin mine trăiesc ei Valuri tulburi de uitare peste mortii mei se-asează Limba nu ne mai e limbă, tara nu mai este trează Azi ne-nvată imbecilii intereselor perfide Cum să ne uităm eroii si să venerăm partide Cum să cântărim istoria si s-o vindem pe bucăti Cum să facem Mall-uri, vile, scotând piatra din cetăti Pe Vlad Tepes cum să-l facem personaj de film de groază Capul lui Mihai Viteazul în dolari cât valorează Ne învată idiotii că Bălcescu a fost las Si că Decebal batrânul a fost un sinucigas Cum de s-a ajuns aicea ca să vină fiii ploii Nesimtiti cât să-si permită a ne ponegri eroii? Niste dascăli mediocri ce-au citit minciuni sfruntate Si ni le aruncă-n fată ca pe legi adevărate Bieti defăimători de stirpe, lacomi si periculosi Ce-am fi noi fără istor